تیغه فوم دار با جنس گالوانیزه کرکره برقی چیست؟
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
تیغه کرکره برقی از جنس پلی کربنات چیست؟ انواع تیغه پلی کربنات
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
نمایش همه

تیغه کرکره برقی پانچ دار یا سوراخ دار در کجا به کار می رود و چه مزایایی دارد؟

تیغه کرکره برقی سوراخ دار یا پانچ شده آلومینیومی از آلومینیوم کرکره ای دو جداره پانچ دار (دو لایه و تک لایه) بر اساس سفارش مشتری ساخته شده اند. این محصول معمولا در جاهایی نصب می شود که در داخل آن می توانیم داخل مغازه یا ساختمان را ببینیم یا در طرف دیگر درب بسته کمی نور داشته باشیم. کرکره برقی کاملا سوراخ شده یا پانچ شده برای مکانی است که در آن مشتری هنگام خاموش شدن (بسته بودن) کرکره برقی باید از آن چشم اندازی خوبی داشته باشد. از آنجا که این کرکره های برقی مشبک هستند ، نور و هوا با فضای بیرون تبادل می شود.

یکی از کاربردهای کرکره برقی کاملا مشبک شده برای ورودی گاراژ است که نور ورودی فضای گاراژ را روشن‌تر می کند همچنین دود خودرو به راحتی از گاراژ خارج می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع کرکره برقی و انواع تیغه های کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

کرکره برقی پانچ شده یا سوراخ دار در کجا به کار می رود؟

موارد استفاده تیغه پانچ دار در کرکره برقی هوشمند بیشتر در فروشگاه های طلا و جواهری، ورودی پارکینگ و مجتمع های تجاری و اداری است که با ایجاد حفره های کوچک و بزرگ بر روی تیغه ها ، نمایی از داخل را قابل دید می نماید و باعث امنیت فروشگاهها و مراکز خرید و موسسات می شود. توجه داشته باشید که بهتر است به دلیل نفوذ صدا، گرما، سرما و غبار سوراخ های ایجاد شده (پانچ ها) از داخل با تلق شفاف یا رنگی (کرکره برقی اتوماتیک پلی کربنات) مسدود بشود. از تیغه‌ های پانچ دار بیشتر برای پارکینگ‌ ها و درب و پنجره‌ های جنوبی استفاده می‌ شود تا نور به درون ساختمان نفوذ کند و محیط خیلی تاریک به نظر نرسد.

مزیت استفاده از تیغه کرکره برقی پانچ شده یا سوراخ دار در چیست؟

مزیت این نوع کرکره سوراخ دار قیمت پایین آن است بنابراین اگر قیمت برای شما مهم است، این کرکره برقی گزینه مناسبی است. یکی دیگر از مزیت های این کرکره برقی تعداد سوراخ های بیشتر روی ورق هاست که فضای خوبی را برای فضای داخلی فراهم می کند. اگر می خواهیم یک عملکرد بدون صدا برای کرکره وجود داشته باشد، باید گردش آن را تسهیل کنیم بنابراین باید یک دریچه کوچک به کرکره برقی اضافه کنیم.

تیغه کرکره برقی سوراخ دار یا پانچ دار

ساخت کرکره برقی پانچ دار یا سوراخ دار چگونه است؟

از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره این نوع تیغه کرکره برقی ساخته می شود و تیغه های پانج معمولا به صورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود.لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی شود و حداکثر تا ۶ عدد تیغه پانچ توصیه می شود. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ صدا و گرد و غبار از درون سوراخ های کرکره برقی پانج شده این سوراخ ها را با تلق شفاف (پلی کربنات) پوشانده شوند. (برای کسب اطلاعات بیشتر از تیغه کرکره برقی پلی کربنات برروی لینک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707