خرید و فروش جک برقی ریموت دار درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
قیمت خرید جک درب پارکینگ چقدر است؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
نمایش همه

خرید و فروش جک درب پارکینگ در تهران و کرج

خرید جک های درب پارکینگ در تهران و کرج و سایر شهر های بزرگ مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند در شهر های بزرگ به علت وجود ساختمان هی بلند و تردد بالای در ساختمان نصب جک درب حائز اهمیت است اگر زیبایی درب و ساختمان مهم و در کنار زیبایی ساختمان امنیت بسیار بالا در الویت است بهتر است از جک های زیرزمینی یا به اصطلاح موتور های زیر زمینی استفاده کنید در این نوع از جک های پارکینگی هیچ تجهیزاتی بر روی درب نصب نشده و بنابراین کسی به جک دسترسی نداشته این جک درب پارکینگ مناسب تمام شرایط آب و هوایی است و بسیار مقاوم در برابر هر خوردگی و ضربه می باشد.

خرید و فروش جک درب پارکینگ در تهران و کرج

قطعات به کار رفته در بهترین انواع جک درب پارکینگ:

  • مرکز فرمان: وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک‌ها را دارد .
  • چشمی: دارای سیستم مادون قرمز بوده و اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد، از باز و بسته شدن درب جلوگیری می‌کند .
  • ریموت کنترل: وسیله ارتباط کاربر با مرکز فرمان می‌باشد. غالبا ۲ ریموت کنترل در پکیج وجود دارد و در مجتمع‌های بزرگ می‌توان تعداد زیادی ریموت را از شرکت تهیه و با مرکز فرمان متصل ساخت.
  • فلاشر: با آلارم هشدار دهنده متنوع همانند چشمک زدن، پیام مرکز فرمان را نشان می‌دهد.
  • جک بازویی: ابزاری برای ورود نیروی الکتریکی به مکانیکی یا هیدرولیکی است.

جک درب پارکینگی در کرج

ولتاژ جک پارکینگ به چه صورت است ؟

جک های پارکینگ معمولا در دو ولتاژ کاری ۲۲۰و ۲۴ولت هستند .جک های پارکینگی ۲۲۰ولت قدرت بیشتری از جک های ۲۴ ولت دارند این جک ها به علت ورود جریان برق شهر در تردد های بالا داغ کرده و ممکن است سوئیچ دمایی آنها قطع کرده و جک برای مدت ۳۰دقیقه تا زمان خنک شدن توقف پیدا کند . اما جک های پارکینگ ۲۴ولت در تردد های بالا داغ نشده و عملکرد بالتری دارد.درصورت قطع برق نیز جک های ۲۴ولت به دلیل دارا بودن باطری پشتیبان میتوانند کار کنند ولی جک های ۲۲۰ولت این امکان را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *