قیمت موتور سانترال سیگما
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت تیغه کرکره برقی غضروف دار
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلیمتری

گاهی عرض و ارتفاع ورودی فروشگاه یا پارکینگ به قدری زیاد است که اگر کسی از وسط کرکره برقی ای که با تیغه ۸ سانتیمتر فشار آورد، این امکان وجود دارد که تیغه ها از ریل کناری خارج شده و امنیت ساختمان به خطر بیافتد. در چنین شرایطی پیشنهاد این است که از تیغه های ۱۰ سانتیمتری استفاده شود. تا مقاوت بیشتری در مقابل فشار خارجی داشته باشید.

البته در بسیاری از اماکنی که فشار باد در آن منطقه وجود دارد نیز می بایست از این نوع تیغه یا تیغه های پلی کربنات استفاده نمود. شاید ترکیب تیغه ۱۰ سانتیمتری و ریل آهنی، یک سد ورودی غیر قابل نفوذ برای سارقان باشد.

مشخصات فنی تیغه کرکره برقی ۱۰۰ میلیمتری

این تیغه سنیگین ۱۰۰میلیمتری از شمش آلومینیوم ساخته شده و پیش فرض با رنگ سفید عرضه می شود. اما با پرداخت ما به التفاوتی جزئی میتوان رنگ درخواستی را سفارش داد. وزن هر متر مربع از این تیغه در حدود ۷ کیلوگرم است که به علت ساختار دو پلی آن مقاوت بی نظری را از خود به نمایش می گذارد.

این تیغه ها می توان ابعاد تا ۴۰ متر مربع را با یک کرکره یک تکه پوشش داد و نمای زیبایی برای یک فروشگاه بزرگ ایجاد نمود.

 

تیغه کرکره برقی 100 میلیمتری

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *