مزیت کرکره برقی پارکینگ
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
انواع جک درب پارکینگی
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
نمایش همه

قیمت محافظ کرکره اتومات

کرکره‌های اتوماتیک در سیستم‌های پارکینگ امروزه به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل در امنیت و کنترل دسترسی به فضاهای پارکینگ مطرح هستند. با توجه به اهمیت این کرکره‌ها، محافظ کرکره اتومات نیز به عنوان یک لایه اضافی از امنیت و محافظت مطرح شده است.

قیمت محافظ کرکره اتومات

۱. محافظت از کرکره در برابر آسیب‌ها

محافظ کرکره اتوماتیک در شرکت ایمن صنعت با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی مقاوم، به کرکره در برابر ضربه، خط و خش، و عوامل جوی آسیب‌رسان محافظت می‌کند. این محافظ باعث افزایش عمر مفید کرکره و کاهش نیاز به تعمیرات مکرر می‌شود.

۲. جلوگیری از نفوذ غیرمجاز

با استفاده از محافظ کرکره اتومات، امکان نفوذ غیرمجاز به فضای پارکینگ به حداقل ممکن می‌آید. این محافظ با قفل‌ها و سیستم‌های امنیتی مدرن هماهنگ شده است تا هر گونه تلاش برای باز کردن کرکره به صورت غیرمجاز را مهار کند.

۳. افزایش ایمنی کاربران

محافظ کرکره اتومات با طراحی مناسب، ایمنی کاربران را افزایش می‌دهد. مواد مقاوم و ساختار محکم این محافظ به افراد اطمینان می‌دهد که حتی در مواقع اضطراری، کرکره به صورت سلیم و بدون مشکل عمل می‌کند.

۴. قابلیت نصب آسان

محافظ کرکره اتومات در شرکت ایمن صنعت با توجه به ساختار ساده، به راحتی قابل نصب است. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه نصب می‌شود و اطمینان بهتری به کاربران در مورد نصب صحیح محافظ فراهم می‌کند.

۵. قیمت‌های مناسب و تنوع در انتخاب

شرکت ایمن صنعت با ارائه قیمت‌های رقابتی برای محافظ کرکره اتومات، به کاربران این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیازها و بودجه خود، انتخاب بهتری داشته باشند. تنوع در مدل‌ها و اندازه‌ها نیز به کاربران امکان می‌دهد تا محافظ مناسب برای درب‌های خود را انتخاب کنند.

سوال و پاسخ:

آیا محافظ کرکره اتوماتیک قابل نصب بر روی انواع کرکره‌ها است؟

بله، محافظ کرکره اتوماتیک ایمن صنعت با توجه به طراحی متنوع، قابل نصب بر روی انواع مختلف کرکره‌ها می‌باشد.

آیا این محافظ‌ها به راحتی قابل تعویض هستند؟

بله، محافظ کرکره اتومات ایمن صنعت با طراحی مناسب، به راحتی قابل تعویض است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز به تعویض، به سادگی این کار را انجام دهند.

آیا قیمت محافظ کرکره اتومات باورنکردنی است؟

خیر، شرکت ایمن صنعت با ارائه قیمت‌های رقابتی و مناسب، به کاربران امکان می‌دهد تا با توجه به کیفیت و امکانات محافظ، بهترین انتخاب را داشته باشند.

اندازه و اندازه کرکره برقی

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت محافظ کرکره برقی تأثیر می گذارد اندازه آن است. با توجه به نوع نصب درب کرکره ای برای منطقه مورد نظر (مسکونی، تجاری، اداری و …) کارشناسان قیمت نهایی را پس از بازدید و ابعاد مورد نیاز اعلام می کنند.

دلایل مختلفی در انتخاب آلومینیوم برای تولید تیغه کرکره وجود دارد که عبارتند از:

  • وزن سبک آلومینیوم نسبت به سایر متریال و نیاز به موتورهای سبک تر.
  • بالا رفتن عمر موتورها به دلیل سبک بودن تیغه ها و در نتیجه وزن کلی درب.
  • روش تولید راحت تر و نیاز به ماشین آلات معمولی تر.
  • مقاومت آلومینیوم نسبت به زنگ زدگی بخصوص در مناطق مرطوب و شرجی.
  • خواص مکانیکی و فیزیکی خاص آلومینیوم.
  • تناسب قیمت با کیفیت بدست آمده نسبت به سایر مواد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *