قیمت موتور توبلار SDC کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور توبولار صنعتی بارزانته
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور توبولار بتا

موتور توبولار کرکره برقی بتا دارای بدنه استوانه مانند و ظریف است. شما می توانید این موتور را برای اماکنی با میزان تردد متوسط به کار برید. این موتور با قدرت های ۶۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ نیوتون برای مصارف گوناگون موجود می باشد. با استفاده از سوییچ های محدود کننده در این موتور قادر خواهید بود محدوده باز و بسته شدن کرکره را کنترل کنید. به علاوه می توان در هنگام قطع شدن برق از سیستم خلاص کن دستی نیز استفاده کرد. این موتور دارای استاندارد IP44 است که آن را در برابر نفوذ آب مقاوم می سازد.

این موتور توبولار جزو موتور های ۲۲۰ ولتی به شمار می رود و توان مصرفی آن برای موتور های ۶۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ نیوتون به ترتیب ۳۲۰، ۳۹۰، ۴۰۸ و ۴۲۵ وات می باشد. موتور های سبک تر ۶۰ و ۱۰۰ نیوتونی از دور موتور ۱۲ دور در دقیقه بهره می برند، در حالی که موتور های ۱۲۰ و ۱۴۰ نیوتون دارای دور موتور ۹ دور در دقیقه می باشند. شما می توانید این موتور را برای کرکره برقی، پرده برقی و سایه بان استفاده کنید.

به طور خلاصه می توان خصوصیات این موتور را به شکل زیر ذکر کرد:

  • ظاهری زیبا
  • ساختاری محکم با عملکرد ایمن و بی نقص
  • دارای وزن کم
  • نصب ساده
  • کارکرد نرم و بی صدا
  • دارای آچار خلاص کن و امکان حرکت به صورت دستی در زمان قطعی برق

موتور توبولار بتا

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *