قیمت خرید روز درب رول آپ (کرکره برقی)
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
منظور از درب قرقره ای چیست؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

قیمت هر متر کرکره برقی

قیمت هر متر کرکره برقی به عواملی چون جنس و مدل کرکره: جنس و مدل کرکره مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کرکره‌های برقی است. مدل‌های گالوانیزه و آلومینیومی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به کرکره‌های پلی کربنات هستند.

  • ابعاد کرکره: اندازه کرکره نیز یکی از عوامل تأثیرگذار در میزان قیمت آن می‌باشد.
  • میزان ضخامت تیغه کرکره: کرکره‌های برقی از ضخامت‌های متنوعی برخوردار هستند ضخامت تیغه‌های کرکره بیشتر، استحکام آن افزایش می‌یابد .

 

قیمت هر متر کرکره برقی

مزیت های درب کرکره ای اتوماتیک برقی

خرید کرکره های برقی یک نوع وسیله امنیتی برای افزایش امنیت تلقی میشود . برای آنکه درب منازل و یا سایراماکن به آسانی باز و بسته گردد ، نصب درب اتوماتیک پیشنهاد می شود . بعنوان نمونه هنگام پارک خودرو در پارکینگ ، دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن در نیست .پس این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که به راحتی خراب نشود و علاوه بر امنیت ، رفاه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد.

 

خرید کرکره برقی

چرا اندازه گیری کرکره برقی نیاز به دقت و اهمیت بالایی دارد ؟

اندازه گیری کرکره‌ های برقی بر اساس میزان بازشوی صورت می‌گیرد. به این تتیب که به اندازه گیری دقیق زاویه و بازشوی مفید کرکره برقی نسبت به قرار دادن آن در محل موردنظر اقدام می کنند. از آنجایی که قرارگیری تمامی قیمت های کرکره از جمله رول کرکره برقی و ریل ها از اهمیت بالایی برخوردار میباشند باید محاسبه ابعاد درب کرکره‌ای به درستی انجام شود. در غیر این صورت نه تنها کرکره به درستی بالا و پایین نمیشود بلکه موجب خروج تیغه‌ها از ریل شده و به دیگر بخش‌های کرکره آسیب وارد می‌گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *