نصب جک درب پارکینگ (جک در پارکینگ)، نصاب جک درب پارکینگ
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نصب کرکره برقی در تهران، نصاب کرکره برقی در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
نمایش همه

نصب جک درب پارکینگ در تهران و قیمت نصب جک درب

جک درب پارکینگ که یک نوع درب اتوماتیک به حساب می آید، وسیله ایست که باز و بسته شدن درب ورودی حیاط یا درب پارکینگ منزل یا درب ورودی محل کارمان را بطور اتوماتیک و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت انجام داده و راحتی و امنیت را به ارمغان می آورد. در نظر بگیرید که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان برای باز کردن درب ورودی حیاط یا پارکینگ منزلتان مجبورید خودرو خود را ترک و درب را باز کرده و پس از داخل شدن دوباره پیاده شده و آنرا ببندید!

به این بیندیشید که اگر در این حین که از خودرو پیاده شدید فراموش کنید درب خودرو را قفل کنید، ممکن است مشکلاتی از قبیل مزاحمت یا سرقت رخ دهد. با توجه به این چند نکته، چندان هم بیراه نیست که بگوییم جک درب پارکینگ را برای تأمین امنیت و آرامش منازل و محل کارمان لازم داریم. برای نصب جک درب پارکینگ می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. نصاب های مورد اعتماد مجموعه ایمن صنعت به محل شما و شهر مورد نظر شما حضور پیدا می کنند و با نازلترین هزینه و بالاترین کیفیت به نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ می پردازند.

نصب جک در پارکینگ در تهران :

جک های لولایی در دو نوع در بازار عرضه می شوند. جک های تک لنگه و جک های دو لنگه. در واقع، کارشناسان نصب جک پارکینی در هنگام نصب به نوع دستگاه و عرض هر لنگه از درب و وزن آن توجه می کنند. همچنین تعداد دفعات باز و بسته شدن جک در طول روز نیز مهم است. اگر درب فروشگاه یا خانه تان سنگین است و رفت و آمد زیادی انجام می شود، بهتر است از جک های هیدرولیکی استفاده کنید. جهت آشنایی با دیگر درب های اتوماتیک مانند کرکره برقی و مزایای کرکره برقی می توانید برروی لینک کلیک کنید.

تعداد کارکرد روزانه از جمله مواردی است که باید برای نصب جک درب و انتخاب جک در نظر بگیرید و اساسا بعضی از جک های برقی برای تعداد کارکرد پایین ساخته شده اند ولی عموم جک های برقی الکترومکانیکی نیازهای روزانه ساختمان های اداری یا مسکونی را پاسخگو هستند و در کنار آنها جک های هیدرولیکی قرار دارند که برای تردد بالا ساخته شده اند.

نصب جک درب پارکینگ

نصب جک درب پارکینگ در تهران

مراحل نصب جک درب پارکینگ در تهران :

  •  کنده کاری برای آماده سازی مرحله نصب جک در پارکینگ
  • جوشکاری
  • سیم کشی
  • برنامه دهی مدار کنترل
  • نصب و راه اندازی جک درب پارکینگ

قیمت نصب جک درب پارکینگ در تهران :

قیمت جک در پارکینگ در تهران، با توجه به اینکه تولید داخل یا خارج باشد، متفاوت است و در زیر به عوامل تاثیر گذار قیمت نصب جک درب پارکینگ می پردازیم :

  • طول هر لنگه
  • امکانات و کیفیت جک برقی
  • درجه کارایی و دوام جک در پارکینگ
  • تک لنگه بودن و یا دو لنگه بودن درب
  • برند جک مورد نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707