درب اتوماتیک گردان چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
درب اتوماتیک سکشنال یا درب زیر سقفی چیست؟
۱۳۹۹/۰۱/۲۲
نمایش همه

جهت استفاده از درب های اتوماتیک چه دلایلی می تواند شما را ترغیب کند؟

درب اتوماتیک یکی از موارد ارتقا یافته الزامات اولیه ساختمان ها به منظور راحتی کار افراد و ساکنین است. در اتوماتیک به جای درب معمولی به کار می رود و به دو صورت حرکت می کند. تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان و مشتریان درب اتوماتیک را حین ورود و خروج خود به یک ساختمان ترجیح می دهند. در آماری که طی مطالعات به دست آمده، مشاهده شده است که تقریبا ۹۹ درصد از مراجعین و اربابان رجوع، درب های اتوماتیک را به درب های دستی ترجیح می دهند.

دلایلی که شما را برای سفارش و نصب درب اتوماتیک ترغیب می کند عبارتند از :

 

ایمنی

استفاده از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای در دنیا، درب های اتوماتیک امنیت مشتریان و فروشگاه ها را در بالاترین سطح تامین می کنند.

صرفه‌ جویی در فضا با استفاده از درب اتوماتیک

صرفه‌ جویی در فضا با استفاده از درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای دیگر نیازی به اختصاص قسمتی از مکان کسب‌وکار شما برای باز و بسته شدن درب‌ های دستی نخواهد بود.

بهینه سازی استفاده از انرژی

تبادل گرما و سرما از داخل فروشگاه با فضای خارجی به حداقل میرسد. این موضوع باعث صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمایش و گرمایش محیط داخلی می شود.

زیبایی و پرستیژ ساختمان یا آن مجتمع

یکی از بالاترین ویژگی‌ های درب های اتوماتیک و یا کرکره اتوماتیک ایجاد زیبایی، پرستیژ و زیبایی در اماکن تجاری می‌ باشد.

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

راحت بودن ورود و خروج

درب اتوماتیک همانطور که از نام آن پیداست دربی است که بدون دخالت افراد و از طریق تامین انرژی با منابع متفاوت باز و بسته می‌شود. اهداف مختلفی برای به کارگیری این درب ها در ساختمان‌های مختلف مدنظر است و در موارد با حجم زیاد آمد و شد مانند هتل‌ ها و مراکز تجاری این درب ها خیلی مناسبند.

سهولت در استفاده و نگهداری

درب‌ های پیشرفته امروزی با بالاترین استانداردهای کیفیتی و ایمنی تولید می‌شوند در نتیجه با نصب درست آ‌ن‌ ها و کمی مراقبت منظم تا سالیان سال می‌ توانید از آن‌ ها استفاده کنید.

کنترل تردد ورود و خروج

شما به‌ عنوان مالک یک فروشگاه یا یک کسب و کار در مواقعی که نیاز به کنترل تردد مشتریان خود دارید به طور مثال در یک مرکز اداری در فاصله زمانی بین ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۴:۰۰ درب های اتوماتیک خود را در حالت یک طرفه همان یکسو تردد قرار می ‌دهند تا مشتری جدید نتواند وارد شود و مشتریان داخل هم کار خود را انجام داده و امکان خروج از محل را داشته باشند.

امکان تنظیم سرعت عملکرد

امکان تنظیم سرعت عملکرد درب اتوماتیک با توجه به میزان ترافیک موجود در محل، تغییر فصل های سال و ساعات شبانه روز

بهره گیری از گزینه های اجرایی خاص جهت مکان های ویژه

این دلیل یکی از دلایل اصلی استفاده از درب های اتوماتیک است یعنی براساس کاربرد هریک از انواع درب های اتوماتیک شما می توانید مناسب محیط و فضایی که دارید از یک مدل درب اتوماتیک استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707