نصب دوربین مداربسته دید در شب در کرج- نصاب دوربین دید در شب در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
نصب دوربین مداربسته آنالوگ در سهیلیه – نصاب دوربین آنالوگ در سهیلیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته دید در شب در تهران- نصاب دوربین دید در شب در تهران

دوربین‌ دید در شب یا همان مادون قرمز، دوربینی است که بدون در نظر گرفتن شرایط روشنایی کار می‌کند و به این معنی که حتی هنگامی که میزان نور و روشنایی محیط صفر باشد، به شما کمک می‌کند تا بطور دقیق از محیط خود با خبر شوید. اینکه چگونه دوربین های دید در شب می تواند موجب دیدن اشیا و انسان های محیط شود به دانستن این موضوع مادون قرمز برمیگردد.

مادون قرمز دارای طول موج طولانی‌ تر و فرکانس پایین ‌تری از نوری است که برای چشمان ما قابل مشاهده است. هر چیزی روی زمین بر اساس درجه حرارتی که از خود منتشر می ‌کند، نوعی از نور مادون قرمز را به وجود می ‌آورد. دوربین های مداربسته دید در شب ، از LED های مادون قرمز استفاده می‌کنند، این LED ها در اطراف لنز دوربین قرار دارند دوربین با استفاده از این LED ها قادر به ضبط تصویر در محیط‌های تاریک می‌شود.

واژه infrared) IR) به معنای طیف مادون قرمز است. دوربین مداربسته دید در شب IR از طریق LEDهای مادون قرمز محیط اطراف خود را روشن کرده و امکان تصویر برداری در شب را فراهم می اورند.
امواج مادون قرمز به بخشی از طیف امواج  که به وسیله چشم انسان قابل رویت نیستند گفته می شود اما به وسیله سنسورهای تصویر دوربین ها قابل شناسایی هستند. از این طریق دوربین های دید در شب می توانند بدون به وجود آوردن نور مرئی محیط اطراف خود را روشن کنند.

دوربین مداربسته دید در شب در تهران

دوربین مداربسته دید در شب در تهران

عواملی که بر قیمت نصب دوربین مداربسته دید در شب تاثیر می گذارد :

هرچه کیفیت ضبط تصویر روی دستگاه دی-وی-آر بالاتر باشد بصورت صعودی قیمت تمام شده سیستم بالاتر می رود و مثلاً یک DVR حرفه ای با کیفیت پخش و ضبط ۵ مگاپیکسل قیمتی حدود چهار برابر یک DVR اکونومی با کیفیت فقط پخش ۵ مگاپیکسل دارد.

  • اجرت کابل کشی
  •  متراژ کابل
  • ظرفیت هارد و گردش آن

چه دوربین های مدار بسته ای جزو دوربین های دید در شب می شوند؟

در گذشته دید در شب یک امکان خیلی خاص به حساب می آمد. ولی امروز تقریبا تمامی دوربین های مدار بسته با کاربری معمولی و نرمال دارای این تکنولوژی می باشند و فقط دوربین های حرفه ای که برای مصارف خاص تولید می شوند فاقد این سیستم می باشند. لذا در هنگام خرید دوربین مدار بسته خیلی نگران دید در شب نباشید.

نصب دوربین مداربسته دید در شب در تهران :

جهت نصب دوربین مداربسته در تهران، دوربین را از جعبه خارج کرده و ورودی، خروجی های آن را شناسایی کنید. دوربین باید حداقل دارای دو خروجی / ورودی باشد. یکی برای تغذیه و دیگری برای تصویر دوربین. خروجی تصویر دوربین به شکل یک فیش مادگی BNC است. ورودی تغذیه نیز شکلی مشابه فیش های آداپتور یا تغذیه تجهیزات الکترونیکی دارد. خروجی تصویر دوربین را باید از طریق کابل تصویر RG59 که دو طرف آن با فیش BNC اتصال خورده به دستگاه DVR متصل کنید. همچنین برای تامین برق دوربین آداپتور دوربین را به برق شهر متصل کرده و خروجی آن را به فیش تغذیه دوربین متصل می کنید. دستگاه DVR را از طریق خروجی های تصویر به نمایشگر متصل کرده و سپس روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *