نصب دزدگیر اماکن در تهرانسر
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نصب دزدگیر اماکن در الهیه تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
نمایش همه

نصب دزدگیر اماکن در اماکن عمومی تهران

چرا از دزدگیر اماکن استفاده کنیم؟ خرید و نصب دزدگیر های امنیتی در منزل یا هر ساختمان دیگری مزایای مالی و جانی زیادی دارد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می‌کنیم: کاهش احتمال سرقت: تجربه و آمار نشان می دهد اماکنی که مجهز به دزدگیر هستند یک سوم اماکن فاقد دزدگیر مورد سرقت قرار می گیرند. در حقیقت سارقین فرصت طلب پیش از همه مکان هایی که فاقد سیستم حفاظتی هستند را مورد هدف قرار داده و اقدام به دزدی می کنند. کنترل از راه دور: از دیگر مزایای استفاده از دزدگیر اماکن می توان به توانایی مدیریت و کنترل محیط از راه دور اشاره کرد.

در واقع شما به راحتی می توانید ورود و خروج به خانه خود را مانیتور و کنترل کرده و اطمینان داشته باشید که اگر در زمان عدم حضور شما فردی غیرمجاز وارد محیط شود، به شما یا اداره پلیس اطلاع داده می شود. ایجاد آرامش و رفاه: در صورتی که نسبت به نصب دزدگیر اماکن در منزل یا محل کار خود اقدام کنید، بدون هیچ نگرانی می توانید در زمان طولانی محیط را ترک کنید. وجود دزدگیر این اطمینان را در شما ایجاد می کند که در زمان غیبت شما هم از اموال و دارایی شما محافظت خواهد شد.

واحد کنترل ساختمان (PCU)، پنل کنترل زنگ هشدار (ACP) یا همان پنل

پنل به منزله مغز برای دزدگیر اماکن است.

این قسمت، توانایی خواندن سیگنال های ورودی، وضعیت روشن/خاموش و تشخیص ورود غیر مجاز را دارد.

انواع مدرن آن، به شکل یک یا چند بورد کامپیوتری است

که داخل یک محفظه فلزی قرار دارد و به یک منبع تغذیه متصل است.

نصب دزدگیر اماکن در اوین تهران

 

دزدگیر اماکن انواع مختلفی جهت نصب دارد و نصب دزدگیر اماکن عمومی تهران با نازلترین قیمت، تخصص مجموعه ایمن صنعت می باشد. دزدگیر اماکن انواع و مدل های مختلفی دارد. دزدگیر اماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است. انواع و مدل های مختلفی از دزدگیر اماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم می باشد. برای دریافت مشاوره و نصب انواع دزدگیر اماکن می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *