کرکره برقی در سهروردی تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
کرکره برقی در شهرک اکباتان
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
نمایش همه

کرکره برقی در بلوار فردوس تهران

امروزه در اکثر پارکینگ ها از کرکره برقی استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت این است که باید از کرکره ای استفاده کنید که موتوری قوی داشته باشد و بتواند پاسخگوی تردد ماشین های ساختمان باشد. برای کرکره برقی ساختمان هایی با ۴ واحد یا بیشتر بهتر است از موتور ساید پر قدرت و سیم پیچ مس استفاده کرد تا تردد بالای خودروها سبب از کار افتادن موتور نشود.

موتوری است که برای به حرکت درآوردن درب هایی با وزن و میزان تردد پایین به کار می روند، به علاوه نصب و راه اندازی آن ها نیاز به دقت بیشتری دارد. موتور توبولار کرکره ساده قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن ۱۴۰ نیوتن را دارا می باشد. قیمت موتور توبلار کرکره برقی بلوار فردوس تهران با اندازه نسبتا کوچک خود بسیار مناسب است. همچنین این موتور ها به دلیل شکل ظاهری خود، فضای کمتری را اشغال می کند و در هنگام قطعی برق نیز می توان با استفاده از سیستم خلاص کن، از آن استفاده نمود. البته در سال های اخیر چندین مدل موتور توبلار با برق اضطراری و حتی زنجیر دار برای باز کردن راحت ترِ درب در هنگام قطعیِ برق، به بازار روانه شده که آنچنان مورد استقبال قرار نگرفته است.

 

کرکره برقی بلوار فردوس تهران

 

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی در بلوار فردوس تهران به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *