منظور از ریل کرکره برقی درب پارکینگ چیست؟
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
کاربرد کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
نمایش همه

امنیت کرکره برقی تا چه حدی است؟

امنیت کرکره برقی تا حد بسیار زیادی می تواند تضمین کننده و تامین کننده امنیت باشد . کرکره دارای تیغه های مقاوم و مستحکم است که مواد سازنده آن ها در هر مدل با دیگری متفاوت میباشد . بهینه کردن مصرف انرژی نیز یکی از مهم ترین نکات و ویژگی های یک کرکره اتوماتیک میباشد . در کنار این ویژگی های مهم یک ویژگی دیگر به نام زیبایی نیز وجود دارد.

امنیت کرکره برقی تا چه حدی است؟

کرکره برقی انواع مختلفی دارد:

  1. کرکره برقی پنجره
  2. کرکره برقی پارکینگی

بر حسب جنس:

  1. کرکره برقی شیشه ای
  2. کرکره برقی آلومینیومی
  3. کرکره برقی فولادی

کاربرد کرکره اتوماتیک 

  • کرکره برقی شیشه ای حالتی شبیه به شیشه دارد و در برخی مغازه ها استفاده می گردد و در صورتی که کرکره بسته باشد درون مغازه از بیرون مشخص می گردد به این کرکره برقی ،کرکره برقی شفاف نیز گفته می شود و تیغه این نوع کرکره برقی گران تر از انواع دیگر است.
  • کرکره برقی آلومینیومی تنوع رنگ بالایی دارند و در موارد زیادی استفاده می گردد و می توان گفت این نوع کرکره برقی بیشترین استفاده را دارند
  • کرکره برقی فولادی در برابر ضربه و حرارت و سرقت بسیار مقاوم بوده و برای افرادی که ایمنی برایشان اهمیت دارد این نوع کرکره برقی انتخاب مناسبی است.

کرکره برقی از چند قسمت تشکیل می شود؟

تیغه کرکره برقی،موتور کرکره برقی،شفت ،ریل و… برخی از قطعات کرکره برقی میباشد و هر کدام از این قطعات خراب گردد می توان به راحتی آن را تعمیر یا تعوض نمود . نوع موتور کرکره برقی و نوع تیغه کرکره برقی و بسیاری از قطعات دیگر کرکره برقی و همچنین طول و ارتفاع آن و… قیمت کرکره برقی را تعیین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *