جک برقی درب ورودی حیاط
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
معرفی کرکره برقی پارکینگی چیست؟
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
نمایش همه

جک اتومات درب پارکینگ

عوامل های بسیاری وجود دارد که چرا جک درب پارکینگ در هنگام باز و بسته کردن سر و صدای بلند ایجاد می کند. بعضی از این عوامل می توانند جزئی باشند و در عرض چند دقیقه برطرف گردد مشکلات دیگر ممکن است جدی تر باشند و به تعمیر یا تنظیمات حرفه ای تری نیاز داشته باشند.

جک اتومات درب پارکینگ

درب مجهز به جک درب پارکینگ

جک های درب پارکینگ برای نصب در درب های سبک نیستند و میتوانند بر روی درب های فولادی با وزن بالا نیز نصب شوند کسانی که از جک درب استفاده میکنند دیگر مجبور نیستند در هر زمان خروج یا بازگشت به خانه خود برای سوار شدن به اتومبیل خود سوار و پیاده شوند. دروازه های اتوماتیک خطر سرقت توسط سارقان را که می توانند قفل را انتخاب کنند به حداقل می رساند.

چگونه بهترین جک درب اتوماتیک را تشخیص دهیم ؟

جک درب ریموت دار پارکینگ در حدود دو دهه است که مورد استقبال عموم قرار گرفته و به نوعی باعث تولید جک های داخلی گردیده در اوایل تولید جک های داخلی ممکن بود افراد نتوانند جک هایی با کیفیت و دوام بالا تولید کنند همین امر موجب شده که به خاطر قیمیت پایین یا کیفیت کمتر مردم از اینگونه جک ها استقبالی نکنند اما باید گفته شود که در طول گذشت زمان جک های تولید داخل از عملکرد و کیفیت و کارای بالاتر تولید شدند که قدرت نسبتا بالایی برخوردار بودند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *