قیمت خرید جک درب پارکینگ چقدر است؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بهترین برند جک درب برقی پارکینگی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
نمایش همه

خرید و فروش جک کنترلی درب

برای گزینش یک جک کنترلی درب مناسب داشتن ابعاد درب ،وزن، تعداد تردد در روز ضروری میباشد تا بتوان مناسب ترین جک را برای ساختمان خود نصب کنید جکهای پارکینگی از طریق منبع تغذیه ۲۳۰ ولت و یا ۲۴ ولت کار می کنند که به طور تقزیبی استفاده از جک های ۲۳۰ ولت رایج تر می باشد و از جنک های ۲۴ ولت در صورت لزوم برای مصارف تجاری و صنعتی استفاده می شود.

خرید و فروش جک کنترلی درب

انواع جک های پارکینگی

ساخت و تولید جک ها بر اساس انواع درب ها صورت می گیرد، دربهای تک لنگه ،دولنگه، کشویی و ریلی .استفاده از جک ها تنها کار را برای تردد شما راحت تر می‌کند، و نسبت به درب های معمولی قدیمی باعث بالا رفتن امنیت و حفاظت از شما و خانواده تان می شود.برای درب های تک و یا دو لنگه که به داخل باز میگردند باید فضای کافی برای عملکرد مناسب آنها وجود داشته باشد. اگر پارکینگ شما فضای کافی برای باز شدن درب به داخل را ندارد شما باید از جنک های ریلی یا کشویی زیر زمینی استفاده کنید.

فروش جک کنترلی درب

جک درب اتوماتیک در هنگام حرکت  صدای بلندی ایجاد می کند، چرا این اتفاق رخ می دهد؟

علت های متعدی وجود دارد که چرا جک درب پارکینگ در هنگام باز و بسته کردن سر و صدای بلند ایجاد می کند. یعضی از این عوامل می توانند جزئی باشند و در عرض چند دقیقه برطرف گردد مشکلات دیگر ممکن است جدی تر باشند و به تعمیر یا تنظیمات حرفه ای تری نیاز داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *