کنترل کردن درب منزل به چه معناست؟
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خرید جک برقی بازویی درب فولادی حیاط
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
نمایش همه

عکس درب جک دار پارکینگ

در درب جک دار پارکینگ سیستم پشتیبانی از کنترل تردد خودروی وجود دارد تا مصرف کنندگان به راحتی بتوانند در مکان های پر تردد رفت و آمد داشته باشند این سیستم شامل تگ یا تگ برچسبی و کارتی است که روی شیشه ماشین نصب می گردد و پس از نصب با نزدیک شدن خودرو، سیستم تک خوان فعال شده و بلافاصله در باز می گردد قابلیت خواندن تگ بین ۳ تا ۸ متر می باشد و این فاصله به سادگی قابل تنظیم می باشد.

 

عکس درب جک دار پارکینگ

جک پارکینگ هیدرولیک چیست؟

مایعات تقریبا تراکم ناپذیرند این ویژگی باعث شده که از مایعات به عنوان وسیله مناسبی برای تبدیل و انتقال استفاده گردد. بنابراین می‌توان از آنها برای طراحی ماشینهایی که در عین سادگی ، با نیروی محرک خیلی کم بتواند نیروی مقاوم فوق العاده زیادی را جابجا نماید، استفاده نمود.جک هیدرولیک وسیله‌ای است که در آن نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد میگردد این نیرو باعث می‌شود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل شده و روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار آورده و باعث بلند شدن بار روی استوانه می‌شود.

جک هیدرولیکی درب

 

جک درب پارکینگ الکترومکانیک

پرمصرف ترین، کم خرج ترین سیستم دربازکن پارکینگی است. سیستم کارکرده بازوهای الکترومکانیک به این صورت میباشد که قدرت از موتوری که داخل بازو کار شده به سیستم گیربکس انتقال داده شده و از آن به واسطه چرخ دنده هایی که دارد به نیروی خطی مبدل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *