خرید جک برقی بازویی درب فولادی حیاط
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
قیمت جک ریموت دار درب حیاط
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
نمایش همه

فروش و نصب جک برقی درب پارکینگ

وزن و عرض هر لنگه درب جزو موارد مهمی هستند که در حین خریدو فروش جک درب پارکینگ باید به آنها توجه کافی داشته باشید برای وزنهای بالا باید از موتورهای قوی تر(هیدرولیکی ) و برای عرض تا ۲ متر برای هر لنگه از جک با بازوی ۴۰۰ ( الکترومکانیک )استفاده نمود . اگر عرض درب از ۲ متر بیشتر باشد میتوان از شفتهای ۵۰۰ و ۶۰۰ استفاده کرد.

 

فروش و نصب جک برقی درب پارکینگ

جک های مناسب درب های دو لنگه

بیش از ۸۰ درصد درب های پارکینگی از نوع دو لنگه است اینگونه درب ها به این صورت میباشند که دو لنگه درب در کنار یکدیگر به سمت داخل یا خارج از ساختمان باز شده و مسیر خودرو را جهت عبور فراهم می کنند برای این درب ها نیاز به جک درب پارکینگ دو لنگه کامل دارد تا یک بازو سمت چپ درب و بازوی دیگر در سمت راست نصب گردد.

 

انواع جک درب پارکینگ

فروش و نصب جک برقی درب پارکینگ یکی از راه‌حل‌های موثر برای بهبود امنیت و سهولت در استفاده از فضای پارکینگ است. با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، امکان کنترل اتوماتیک درب پارکینگ شما فراهم می‌شود. استفاده از جک برقی درب پارکینگ دارای مزایای فراوانی است. یکی از این مزایا افزایش ایمنی است. با استفاده از سیستم اتوماتیک، جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به پارکینگ و کنترل دقیق تر ورود و خروج افراد امکان‌پذیر می‌شود.همچنین، سهولت در استفاده یکی دیگر از مزایاست. با یک کلیک ساده یا حتی از طریق یک کنترل از راه دور، می‌توانید درب پارکینگ خود را باز و بسته کنید. این ویژگی به خصوص در شرایط باران یا برف بسیار مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *