قیمت اندکپ بلبرینگ ۸۰ فلزی کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت صفحه پلیت صنعتی کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت اندکپ بلبرینگ ۱۱۰ صنعتی کرکره برقی

این اندکپ بلبرینگ دارای قطری برابر با ۱۱۰ میلی متر می باشد. این اندکپ برای موتور های صنعتی کرکره برقی قابل استفاده می باشند.

 

اندکپ بلبرینگ

اندکپ بلبرینگ و موتور کرکره برقی در دو انتهای شفت قرار می گیرند. موتور با وارد کردن نیروی خود به شفت باعث به حرکت در آمدن آن می شود و اندکپ حرکت آن در سمت دیگر را تسهیل می کند. حرکت شفت به دور خود باعث جمع شدن تیغه کرکره برقی و نهایتا باز شدن ورودی می گردد.

 

اندکپ بلبرینگ 110 صنعتی کرکره برقی

 

آیا به دنبال بهبود عملکرد کرکره‌های برقی صنعتی خود و در عین حال به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها هستید؟ قطعاً قیمت اندکپ بلبرینگ ۱۱۰ صنعتی کرکره برقی یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد.

معرفی قیمت اندکپ بلبرینگ ۱۱۰ صنعتی کرکره برقی

قیمت اندکپ بلبرینگ ۱۱۰ صنعتی کرکره برقی به عنوان یکی از محصولات برجسته در دنیای صنعت مطرح است. این بلبرینگ با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و مواد با کیفیت بالا تولید می‌شود تا به نیازهای صنعتی شما پاسخ دهد.این بلبرینگ به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از انتخاب‌های اصلی در حوزه کرکره‌های برقی صنعتی تبدیل شده است.

ویژگی‌های برجسته این بلبرینگ

این بلبرینگ با استفاده از مواد مرغوب ساخته شده است که باعث مقاومت بالا در برابر فشار و وزن سنگین می‌شود. این ویژگی این بلبرینگ را برای استفاده در شرایط صنعتی سخت و استرس زیاد مناسب می‌کند.با توجه به کیفیت ساخت بلبرینگ ۱۱۰ صنعتی کرکره برقی، عمر آن بسیار طولانی است با توجه به مقاومت بالا در برابر شرایط سخت، این بلبرینگ معمولاً در سیستم‌های کنترل دما و فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها نیاز به قطعات با عمر طولانی و کارکرد پایدار دارند که با استفاده از این بلبرینگ ممکن می‌شود این نیازها را برآورده کرد.در دستگاه‌های صنعتی با وزن سنگین و فشار زیاد، این بلبرینگ به خوبی عملکرد می‌کند.

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *