قیمت تیغه ۸ سانتی متری گالوانیزه کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت ریل شانه ای استیل بارزانته (متری)
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت تیغه ۸ سانتی متری وزن استاندارد کرکره برقی

این تیغه کرکره برقی دارای عرض ۸ سانتی متر بوده و جزو تیغه های تک پل است. تفاوت تیغه های تک پل و دو پل در مقاومت و استحکام تیغه می باشد بدین صورت که هرچه تعداد پل های داخل تیغه کرکره بیشتر باشد مقاومت و استحکام تیغه بیشتر خواهد بود و از طرف دیگر وزن کل درب کرکره نیز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که به طور کلی در سه شکل مختلف تیغه کرکره برقی تولید می شود:

  • تیغه کرکره برقی دو جداره
  • تیغه‌های کرکره اتوماتیک رول فرمینگ (گالوانیزه و آلومینیوم فوم دار)
  • تیغه‌های کرکره پلی کربنات( شفاف)

در ادامه به توضیح ویژگی های این تیغه کرکره برقی می پردازیم.

  جنس تیغه

تیغه کرکره برقی می تواند از جنس آلومینیوم، ورق گالوانیزه و یا پلی کربنات باشد که نوع آلومینیومی آن با دارا بودن مقاومتی بالاتر از محبوبیت بالاتری در ایران برخوردار است.
این تیغه کرکره برقی از جنس آلومینیوم با درجه سختی بالا ساخته شده است و دارای وزن استاندارد می باشد، به این مفهوم که هر یک متر مربع از آن حدودا ۶kg وزن دارد. همچنین برای استحکام بیشتر درون این تیغه به وسیله یک پل به دو قسمت تقسیم شده است.
این تیغه در دو نوع لیبل دار و بدون لیبل موجود می باشد. نوع لیبل دار در واقع دارای برچسبی است که عموما نام شرکت سازنده آن را نمایش می دهد. این لیبل می تواند تا حدی از بروز خط و خش نیز جلوگیری نماید.

 

تیغه 8 سانتی متری وزن استاندارد کرکره برقی

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *