قیمت تیغه کرکره برقی برلیان
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت تیغه ۸ سانتی متری وزن استاندارد کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت تیغه ۸ سانتی متری گالوانیزه کرکره برقی

جنس تیغه کرکره برقی ۸ سانتی فوم دار

در ابتدا باید گفت که تیغه های کرکره برقی فوم دار در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. این محصول از جنس آلیاژ فولاد منیزیم و یک لایه فوم فشرده که معمولا از جنس پلی اورتان می باشد تشکیل شده است. پلی اورتان به دسته از مواد شیمیایی که از واکنش پلی یول و ایزوسیانات تشکیل شده، اطلاق می گردد، پس از سال ۱۹۴۰ میلادی استفاده از این نوع فوم ها برای عایق برودتی و حرارتی رایج شد. هرچه تعداد و اندازه سلول های بسته کوچک تر و یکنواخت تر باشد، راندمان عایق پلی اورتان بالاتر بوده و استفاده از آن نتایج مطلوب تری را حاصل خواهد کرد. همانطور که در متن بالا و ابتدا مطلب توضیح داده شد این دسته از تیغه ها بیش تر در زمینه عایق رطوبت و حرارت بکار برده می شود.

اندازه تیغه کرکره برقی گالوانیزه فوم دار

این تیغه کرکره برقی دارای عرض ۸ سانتی متری است و برای استفاده در فروشگاه ها و برای مصارف صنعتی مناسب می باشد. البته در سایز های دیگر نیز تولید می شود، که چند نوع متداول آن عبارت است از:

  • از سایز ۶۰ بیشتر در کرکره پارکینگ هایی با ابعاد کوچک و پنجره ها استفاده می شود.
  • از سایز ۸۰ در پارکینگ ها و کرکره فروشگاه ها با ابعاد متوسط تا ۱۵ متر مربع استفاده می شود.
  • از سایز ۱۰۰ در فروشگاه های عریض و کرکره کارخانجات صنعتی استفاده می شود.

تیغه 8 سانتی متری گالوانیزه کرکره برقی

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *