خرید و فروش جک درب پارکینگ در تهران و کرج
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خرید و فروش جک کنترلی درب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
نمایش همه

قیمت خرید جک درب پارکینگ چقدر است؟

یکی دیگر از عواملی که در قیمت جک درب پارکینگ تاثیر گذار است میزان تردد و حداکثر تعداد باز و بسته شدن درب در طول شبانه روز است. معمولاً شرکت‌های وارد کننده حداکثر تعداد مجاز باز و بسته شدن درب در ساعت را اعلام می‌کنند و یا یک عدد تحت عنوان چرخه کاری اعلام می‌کنند که با توجه به آن می‌توانید حداکثر تعداد باز بسته شدن درب در ساعت را بدست آورید. معمولاً و به صورت متوسط یک جک پارکینگ حدود ۱ دقیقه زمان نیاز دارد تا باز گردد وخودرو عبور کند و مجدد بسته شود.

قیمت خرید جک درب پارکینگ چقدر است؟

خرید جک درب پارکینگ با توجه به وزن درب

وزن درب در انتخاب جک درب پارکینگ بسیار مهم بوده و درب های قدیمی که آهنی هستند و وزن بالایی دارند نیاز به جک هایی دارند که از لحاظ موتوری و جنس بازویی بسیار قوی و مستحکم باشند تا بتوانند درب هایی با وزن بالا در حد ۶۰۰ الی ۸۰۰ کیلوگرم را بازو بست کنند، اما درب هایی که از چوب، pvc و یا آلومینیوم تولید شده اند سبک هستند و جک هایی که قدرت جابجایی در حد ۵۰۰ الی ۴۰۰ کیلو را دارند مناسب این درب ها هستند.

خرید جک درب

آیا جک های درب پارکینگ  هنگام باز و بسته شدن صدای ناهنجار تولید میکند؟

اتوماتیک کردن درب پارکینگ می تواند امنیت و آرامش خاطر بیشتری را فراهم آورد جک درب پارکینگ مثل تمام دستگاه های الکترونیکی یا مکانیکی، امکان خرابی و توقف عملکرد را دارند.یکی از مرسوم ترین خلل های مربوط به جک درب پارکینگ، سر و صدای زیادی است که در هنگام باز شدن درب ایجاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *