قیمت موتور توبولار بارزانته
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتورهای توبولار لینوکس(سیم پیچ مسی)
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور توبولار لیفت توربو

موتور توبولار لیفت توربو مانند دیگر موتور های توبولار برای باز و بسته کردن کرکره های برقی با وزن و میزان تردد پایین استفاده می شوند. موتور توبولار لیفت توربو با داشتن ظاهری ظربف و زیبا و استوانه مانند، فضای بسیار اندکی را در محیط اشغال می نماید. میزان قدرت موتور های توبولار بر اساس وزنی که قادر به جا به جایی آن هستند و بر حسب واحد نیوتون متر، سنجیده می شود. بر همین اساس این موتور ها شامل انواع زیر می باشند:

  • موتور توبولار لیفت توربو با قدرت ۸۰ نیوتون
  • موتور توبولار لیفت توربو با قدرت ۱۰۰ نیوتون
  • موتور توبولار لیفت توربو با قدرت ۱۲۰ نیوتون
  • موتور توبولار لیفت توربو با قدرت ۱۴۰ نیوتون

گفتنی است انواع موتور کرکره برقی به سه دسته کلی تقسیم می گردند: موتور ساید کرکره برقی (که قدرتمند ترین موتور هاست و برای ورودی هایی با مساحت، وزن و میزان تردد بالا مورد استفاده قرار می گیرند)، موتور سانترال یا سنترال central کرکره برقی (برای جابجایی درب هایی با میزان وزن و تردد متوسط) و موتور های توبلار. در این بین تنها موتور های توبلار هستند که واحد محاسبه قدرت آن ها «نیوتون متر» است، میزان توانایی موتور های ساید و سنترال بر حسب کیلوگرم انجام می پذیرد.

 

موتور توبولار لیفت توربو

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *