قیمت موتور ساید بتا
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور توبلار SDC کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید بارزانته سه فاز

موتور ساید بارزانته سه فاز نیز در زمره ی موتور های ساید تولیدی کمپانی تحت لیسانس ایتالیا بارزانته قرار می گیرد که می توان گفت با اختلاف عملکرد قابل تحسینی را نسبت به سایر رقبای خود ارایه می کند. از بزرگترین مزیت های موتور های ساید که همیشه می توانیم به آن اشاره کنیم کارکرد بدون دردسر آن می باشد. در واقع این مهم از لحاظ فنی به این شکل قابل تحلیل است که فاقد کاسه فنر و فنر بودن این موتور کرکره برقی باعث می شود که دغدغه تعمیر در زمان شکستن آن را نداشته باشیم. حال در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور ساید بارزانته بدون بک آپ بپردازیم و با این محصول بیش از پیش از لحاظ فنی و سایر زمینه ها آشنا شویم.

مشخصات فنی موتور ساید بارزانته بدون بک آپ

در واقع در مدل بدون بک آپ هم کمپانی بارزانته محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است که از انواع آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • موتور ساید بازرانته مسی ۸۰۰ کیلو بدون بک آپ
  • موتور ساید بازرانته ۱۵۰۰ کیلو بدون بک آپ سه فاز

در واقع این موتور ها برای تردد های بالا در نظر گرفته می شوند و دارای قدرت کافی نیز در این زمینه می باشند. البته به دلیل وزن بالا هم در مدل ۱۵۰۰ کیلویی شاهد سه فاز بودن می باشیم. به طور کلی موتور های ساید دارای مزایا و معایب متنوعی مانند هر محصول دیگر هستند که از جمله مزایای آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
بی صدا بودن

  • نداشتن محدودیت وزنی در عین قدرتمند بودن
  • قابلیت استفاده برای مکان‌هایی با تردد بالا
  • دارای سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی

حال از جمله معایب این موتور کرکره هم می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • موتور ساید نسبت به موتورهای تیوبلار ابعادی حدود ۲ برابر بزرگتر دارند.
  • قیمت بالاتر نسبت به موتور تیوبلار
  • سرعت باز و بسته شدن کمتر نسبت به موتور تیوبلار

موتور ساید بارزانته سه فاز

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *