قیمت موتور سانترال بارزانته
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور ساید کرکره برقی فوجی
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور کرکره برقی ساید فونیکس

کرکره برقی، تمام امنیتی که نوع دستی فراهم می‌کند را با چندین درجه بالاتر به همراه دارد و همچنین کاربرد راحت‌تری دارد. استفاده از آن در فضاهای داخلی مثل پنجره‌ها می‌تواند بسیار مهم باشد. شما می‌توانید با نصب کرکره برقی در درب و پنجره‌های منزل خود، به هر صورت که می‌خواهید باز و بسته شدن آن‌ها را مدیریت نمایید. مهمترین عضو کرکره برقی موتور آن می باشد. فونیکس موتور کرکره ساید خود را در دو نوع ۳۰۰ کیلوگرم و ۵۰۰ کیلوگرم تولید و روانه بازار کرده است. همانطور که می دانید موتور های ساید فضای زیادی را اشغال می کند و مناسب اماکن پر تردد و شلوغ می باشند. در ادامه مطلب به بررسی موتور ساید فونیکس پرداخته و با مشخصات فنی این محصول بیش از پیش آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی موتور کرکره برقی فونیکس

همانطور که گفته شده موتور کرکره برقی فونیکس در دو نوع ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرمی تولید می شود و از اسم آن ها نیز این قضیه مشخص و واضح است که در قدرت تحمل بار به اندازه ۲۰۰ کیلوگرم تفاوت دارند. ولتاژ کارکرد این محصولات تولیدی شرکت فونیکس ۲۲۰ ولت تخمین زده شده و امکان اتوکلوز نیز برای آن ها فراهم شده است. لازم به ذکر می باشد که استاندارد جهانی IP نیز در این محصول باعث نصب و کارکرد بی دغدغه آن در شرایط سخت آب و هوایی می باشد. با خرید موتور کرکره برقی ساید فونیکس در واقع از یک محصول با مشخصات فنی زیر بهره خواهید برد:

  • موجود در دو مدل ۳۰۰ و ۵۰۰ کیلوگرمی
  • دارای ۴ میکرو سوییچ
  • قابلیت تغییر از تک کانال به چهار کانال
  • امکان اتو کلوز
  • ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت
  • دفترچه راهنمای فارسی
  • گارانتی دو ساله

موتور کرکره برقی ساید فونیکس

موتورهای کرکره برقی ساید فونیکس به عنوان انتخابی محبوب در بازار به دلیل کارایی بالا و قابلیت هوشمندانه شناخته شده‌اند. در این مقاله، قیمت موتور کرکره برقی ساید فونیکس و نکات مهم در خرید این موتورها را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های موتور کرکره برقی ساید فونیکس

موتور کرکره برقی ساید فونیکس با ویژگی‌های زیر شناخته می‌شود:

  • کارکرد بسیار آرام و بی‌صدا
  • قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند
  • کارایی بالا و مصرف انرژی کم

قیمت موتور کرکره برقی ساید فونیکس

قیمت موتور کرکره برقی ساید فونیکس به عواملی مانند توان، کارایی، و ویژگی‌های اضافی آن بستگی دارد. معمولاً موتورهای با قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند قیمت بیشتری دارند. اما با توجه به این که این موتورها از کنترل هوشمند و مصرف انرژی کم استفاده می‌کنند، هزینه اضافی ممکن است با ارتقاء کیفیت عملکرد جبران شود.

نکات مهم در خرید موتور کرکره برقی ساید فونیکس

پیش از خرید موتور کرکره برقی ساید فونیکس، به نکات زیر توجه کنید:

  • توان موتور و سازگاری با ابعاد کرکره
  • تکنولوژی کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند
  • کیفیت ساخت و طول عمر موتور

سوالات و پاسخ‌ها

آیا موتور ساید فونیکس قابل تعمیر است؟

بله، بسیاری از موتورهای ساید فونیکس قابل تعمیر هستند. اما توصیه می‌شود تعمیرات را به تعمیرکاران متخصص واگذار کرد تا از کیفیت تعمیرات اطمینان حاصل شود.

آیا موتور ساید فونیکس قابلیت کنترل هوشمند دارد؟

بله، موتورهای ساید فونیکس از قابلیت کنترل از راه دور و اتصال به سیستم‌های هوشمند برخوردارند. این امکانات به کاربران این امکان را می‌دهند که به صورت هوشمندانه تنظیمات را انجام دهند و حتی از راه دور کنترل کنند.

آیا موتور ساید فونیکس مناسب برای استفاده در فضاهای بزرگ است؟

بله، موتور ساید فونیکس معمولاً برای استفاده در فضاهای مختلف از جمله فضاهای بزرگ نیز مناسب است. با توان بالا و کارایی برتر، این موتورها به بهترین نحو در کنترل نور و حرارت فضاها عمل می‌کنند.

نتیجه‌گیری

موتور کرکره برقی ساید فونیکس با ویژگی‌های هوشمندانه و کارایی بالا، گزینه‌ی مناسبی برای سیستم‌های پرده و کرکره است. با توجه به نکات مهم در خرید و نگهداری، این موتورها می‌توانند بهبود قابل توجهی در کنترل نور و حرارت فضاها ایجاد کنند.

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707