جک درب چه نوع هایی دارند و بررسی انواع مختلف جک درب
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
دزدگیر اماکن چیست و چه اجزایی دارد؟
۱۳۹۹/۰۱/۰۴
نمایش همه

مزایای استفاده از کرکره برقی در چیست؟

کرکره برقی و انواع کرکره برقی برای شما در مقاله های دیگر شرح داده شده است و شما می توانید با کلیک برروی لینک به صفحه مربوط مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کرکره برقی یا کرکره اتوماتیک کسب کنید در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای کرکره برقی آشنا کنیم. به طور کلی کرکره برقی یکی از آپشن های لوکس مورد استفاده در ساختمان ها می باشد که افراد از این محصول مدرن در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و غیره استفاده میکنند و دارای مزایای سهولت تردد و… را در اماکن برای ساکنین می باشد.

پنجره ساختمان ها نیز می تواند مجهز به این سیستم شود. کرکره برقی مورد استفاده در پنجره ها میتواند باعث بهبود امنیت و حفظ دمای منزل شود و از طرفی نیز نمای ساختمان را تغییر داده و باعث ایجاد زیبایی دوچندان آن نیز شود. کرکره برقی میتواند نور و سر و صدای محیط اطراف و صداهای ناهنجار خیابان و بزرگراهها را و یا حتی آلودگیهای محیطی را تحت کنترل داشته باشد و از ورود آنان به ساختمان جلوگیری نماید.

کرکره برقی

مزیت های کرکره برقی :

کرکره های اتوماتیک دارای آلودگی صوتی بسیار کم و تلفات انرژی بسیار پایینی هستند.

محافظت بیشتر در مقابل نفوذ سارقین

کرکره های اتوماتیک هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین تری نسبت به کرکره های آهنی قدیمی دارند.

باز شدن کرکره برقی در هنگان عدم برق

با راه‌اندازی و نصب کرکره اتومایک مقاوم در برابر سایش، سالها نیاز به رنگ و تعویض کرکره اتوماتیک نخواهید داشت.

عدم مزاحمت درب موقع باز شدن

محدودیت مساحت درب تا حدود زیادی در کرکره برقی رفع شده است و با انتخاب تیغه کرکره مناسب می توان کرکره برقی با مساحت های بالای ۵۰ متر ساخت.

استفاده از کرکره اتوماتیک برای تمام افراد امکان‌پذیر است. چرا که نیاز به عملیات و تخصصی خاص ندارد و فقط با یک ریموت ساده باز و بسته می شود.

هزینه کمتر کرکره برقی نسبت به جک پارکینگی

با استفاده از سیستم مرکزی کرکره برقی می توان کنترل تعداد زیادی کرکره برقی را با تنها با یک ریموت کنترل و فشار یک دکمه در اختیار داشت.

انتخاب رنگ متناسب با نمای ساختمان

کرکره برقی سبب کاهش آلودگی صوتی و تلفات انرژی گرمایش و سرمایش خصوصا با استفاده از تیغه های فوم دار می شود.

استفاده از کرکره برقی برای همه افراد به آسانی امکان‌پذیر می باشد.

استفاده از تیغه های مرغوب کرکره برقی که مقاومت بالا در برابرفرسایش دارند و سالها نیاز به رنگ آمیزی و تعویض ندارند هزینه سرویس و نگهداری بسیار کمتری نسبت به کرکره های سنتی دارد.

کرکره اتوماتیک با تیغه های آلومینیومی هیچ گونه محدودیتی در آب و هوای مختلف نداشته و از خشک ترین تا مرطوب ترین مناطق کشور می توانند از کرکره های اتوماتیک استفاده نمایند.

 

کرکره برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *