خرید کرکره برقی در تهران و کرج
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خرید و فروش جک درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

مزیت نصب کرکره برقی درب ورودی منزل

معمولاً کرکره برقی درب منزل اصلی پارکینگ و برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم نصب می گردد کرکره برقی چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد.در ساخت درب کرکره ای پارکینگ نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت نیاز به رنگهای غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد.

مزیت نصب کرکره برقی درب ورودی منزل

نصب کرکره برقی توسط نصاب کرکره برقی

نصب کرکره برقی به اندازه انتخاب و خرید کرکره برقی بسیار مهم است در نصب کرکره برقی مواردی وجود دارند که در مراحل نصب و راه اندازی، از اندازه گیری تا مونتاژ باید رعایت و مورد توجه گرددبه همین علت باید کرکره های برقی توسط متخصصان حرفه ای شرکت صورت گیرد چرا که کرکره برقی همانند نصب حفاظ بر روی دیوار و درب نمیباشد و باید توجه کافی داشت .

کرکره برقی درب منزل و حیاط

نصب کرکره برقی

کرکره برقی روی پنجره ها و یا درب ورودی نصب میگردند و برای هدف های متنوعی مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا برای ایجاد سایه در خانه، امنیت، جلوگیری از افزایش گرما و ایجاد حریم خصوصی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد،کرکره برقی بعنوان حفاظی در برابر باد و باران عمل می کرده در چندین دهه اخیر اما نه چندان دور استفاده از کرکره فلزی برای محافظت بیشتر در جلوی درب مغازه ها و فروشگاه ها متداول شده استو امروزه بیشتر افراد تمایل به نصب کرکره برقی اتوماتیک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *