نصب دوربین مداربسته ip (تحت شبکه) در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
نصب دوربین مداربسته آنالوگ در تهران، نصاب دوربین مداربسته آنالوگ در تهران
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج، نصاب دوربین مداربسته آنالوگ

مجموعه ایمن صنعت در نصب و راه‌اندازی دوربین های مداربسته تحت شبکه یا ip در کرج و نصب دوربین مداربسته در تهران و حومه های دیگر تخصص و تجربه کافی دارد. دوربین مداربسته به انگلیسی CCTV یا Closed Circuit Television می ‌باشد. همانطور‌که از ترجمه کلمه به کلمه عبارت CCTV پیداست، انگلیسی‌زبانان به این نوع سیستم نظارت تصویری تلویزیون مداربسته می‌گویند. ولی ما فارسی‌ زبانان این نوع سیستم‌های امنیتی را با نام “دوربین مداربسته” می‌شناسیم.

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج :

  • دوربین را از جعبه خارج کرده و ورودی/خروجی های آن را شناسایی کنید. دوربین باید حداقل دارای دو خروجی / ورودی باشد. یکی برای تغذیه و دیگری برای تصویر دوربین
  • خروجی تصویر دوربین به شکل یک فیش مادگی BNC است. ورودی تغذیه نیز شکلی مشابه فیش های آداپتور یا تغذیه تجهیزات الکترونیکی دارد.
  • خروجی تصویر دوربین را باید از طریق کابل تصویر RG59 که دو طرف آن با فیش BNC اتصال خورده به دستگاه DVR متصل کنید.
  • همچنین برای تامین برق دوربین آداپتور دوربین را به برق شهر متصل کرده و خروجی آن را به فیش تغذیه دوربین متصل می کنید.
  • دستگاه DVR را از طریق خروجی های تصویر به نمایشگر متصل کرده و سپس روشن کنید.
  • در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید با روشن شدن دستگاه DVR میتوانید تصویر دوربین را بر روی نمایشگر ببنید.
  • بقیه دوربین ها را به همین روش به دستگاه متصل کنید.
  • در صورتی که میخواهید تنظیماتی بر روی دوربین ها انجام دهید باید این کار را از طریق دستگاه DVR انجام دهید. برای این کار به مطلب آموزش تنظیم منوی دستگاه DVR مراجعه کنید.
نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج

نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج

تجهیزات مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته آنالوگ :

  1. از محلی که قرار هست دوربین مداربسته نصب شود بازدید شود و متراژ کابل کشی و تعداد و محل نصب دوربین مداربسته آنالوگ مشخص شود.
  2. تعداد دوربین مداربسته آنالوگ
  3. مشخص شدن نوع دوربین مداربسته
  4. در صورتی که نیاز به دید در شب باشد باید از دوربین مداربسته دید در شب استفاده کرد
  5. لنز دوربین مداربسته
  6. منبع تغذیه دوربین مداربسته
  7. لوازم جانبی دوربین مداربسته

دوربین مداربسته آنالوگ چیست؟

این دوربین ها اولین نسل دوربین های مدار بسته و همچنین رایج ترین آن ها به حساب می آیند. دوربین های آنالوگ با توجه به قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان یکی از انتخاب های کاربران خانگی و حتی کسب و کار های کوچک به شمار می روند. جهت آشنایی بیشتر با دوربین های مداربسته آنالوگ می توانید برروی لینک کلیک کنید. یکی از بزرگترین عوامل کیفیت داشتن تصویر های دوربین رزولوشن تصویر می باشد که در دوربین های انالوگ این المان را با تیوی لاین نمایش میدهند. و هرچه قدر تیوی لاین دوربین بالاتر باشد کیفیت تصویر نیز بالاتر می شود.

یکی از عیب های مهم و بزرگ دوربین های آنالوگ این می باشد که کیفیت تصویر در این دوربین ها بسیار محدود می شود. تیوی لاین یکی از استانداردهای رایج برای نشان دادن رزولوشن در سیستم های تلویزیونی آنالوگ است. این استاندارد از خط های عمودی قابل تفکیک برای کیفیت تصویر استفاده می کند. ماکزیمم تیوی لاین برای دوربین مداربسته آنالوگ، ۷۲۰ TVL است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *