قیمت جک درب پارکینگ در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
نصب دوربین مداربسته در کرج، نصاب دوربین مداربسته در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته در تهران، نصاب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مدار بسته در تهران می تواند یک امر گران قیمت باشد اما نگران نباشید مجموعه ایمن صنعت در نصب انواع دوربین های مداربسته توانایی و تخصص چندین ساله دارد که با نازلترین قیمت ها به شما عزیزان خدمت رسانی میکند این مقاله جهت آشنایی بیشتر شما جهت نصب دوربین های مداربسته می باشد.

دوربین مداربسته چیست ؟

دوربین مداربسته به انگلیسی CCTV یا Closed Circuit Television می‌باشد. همانطور‌که از ترجمه کلمه به کلمه عبارت CCTV پیداست، انگلیسی‌زبانان به این نوع سیستم نظارت تصویری “تلویزیون مداربسته” می‌گویند. ولی ما فارسی‌ زبانان این نوع سیستم‌های امنیتی را با نام “دوربین مداربسته” می‌شناسیم. دوربین عنصر مهم یک سیستم حفاظتی و نظارت تصویری می‌باشد. سیستم‌های نظارت تصویری معمولا شامل دوربین، دستگاه ضبط و غیره هستند. وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط DVR یا NVR جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد.

نصب دوربین مداربسته در تهران :

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود.

سیستم مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس آلمان به منظور مشاهده پرتاب موشک های v2 نصب شد. یک مهندس آلمانی به نام “والتر بروچ” مسئول نصب این سیستم بود.
در آمریکا اولین تبلیغ دوربین مداربسته در سال ۱۹۴۹ مربوط به محصولی با نام “وریکون” بود که در تبلیغات گفته میشد به مجوز دولتی نیازی ندارد.از آن پس سیستم های ضبط تصاویر دوربین مداربسته در برخی پایگاه های فضایی بزرگ جهت ضبط تصاویر پرتاب موشک ها بکار گرفته شد و خیلی زود روی موشک ها نصب شد تا جایی که تصاویر را همراه با صدا به زمین ارسال کرد.

 

نصب دوربین مداربسته

مراحل نصب دوربین مداربسته در تهران :

  • قرار دادن DVR 
  • مدیریت کابل ها 
  • اتصال سیم ها
  • روشن کردن دوربین مداربسته

قیمت نصب دوربین مداربسته در تهران :

قیمت رسمی نصب دوربین مداربسته توسط اتحادیه های صنف دوربین مداربسته در سراسر کشور هر ساله اعلام می گردد . ملاک قیمت گذاری بر خدمات انجام شده در پروسه نصب دوربین مداربسته میزان کار انجام شده است.پارامتر هایی مانند تخصص , زمان انجام و … بر این قیمت های موثر هستند. هزینه نصب دوربین مدار بسته در درجه اول به نوع دوربین و در مراحل بعدی به تعداد دوربین ها و میزان کار مورد نیاز برای نصب بستگی دارد.

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *