نصب دوربین مداربسته در کرج، نصاب دوربین مداربسته در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
نصب دوربین مداربسته آنالوگ در کرج، نصاب دوربین مداربسته آنالوگ
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
نمایش همه

نصب دوربین مداربسته ip (تحت شبکه) در تهران

مجموعه ایمن صنعت در نصب و راه‌اندازی دوربین های مداربسته تحت شبکه یا ip در تهران و نصب دوربین مداربسته در کرج و حومه های دیگر تخصص و تجربه کافی دارد. دوربین مداربسته به انگلیسی CCTV یا Closed Circuit Television می ‌باشد. همانطور‌که از ترجمه کلمه به کلمه عبارت CCTV پیداست، انگلیسی‌زبانان به این نوع سیستم نظارت تصویری تلویزیون مداربسته می‌گویند. ولی ما فارسی‌ زبانان این نوع سیستم‌های امنیتی را با نام “دوربین مداربسته” می‌شناسیم.

بهترین محل قرار گیری دوربین مداربسته ip :

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود.

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟

در ارتباط با انواع دوربین های مداربسته برای شما در مقالات قبلی به صورت مفصل گفته ایم. دوربین های مدار بسته آنالوگ در واقع از یک روش سنتی برای ضبط کردن تصاویر استفاده می کنند و از دوربین های آنالوگ با تکنولوژی های قدیمی برای ذخیره‌سازی تصاویر استفاده می کنند. بعد از دوربین مداربسته HD و آنالوگ، دوربین های مدار بسته تحت شبکه یا IP با تکنولوژی ساخت متفاوت وارد بازار شدند که بستری کاملا متفاوت داشتند.

دوربین تحت شبکه نوعی از دوربین مداربسته است که برخلاف دوربین مداربسته توربو اچ دی که انتقال اطلاعات را از طریق کابل انجام می دهد، اطلاعات را از طریق پروتکل شبکه انتقال می دهند. دوربین مداربسته تحت شکه به نوعی یک کامپیوتر کوچک است که این توانایی را دارد تا پردازش تصاویر را در خود دوربین به انجام رساند.

نصب دوربین تحت شبکه در تهران

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه یا ip در تهران :

نصب دوربین مداربسته شبکه تا حدودی پیچیده‌تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. جهت نصب دوربین مداربسته IP در کرج نیاز به اطلاعات مختصری در خصوص شبکه های کامپیوتری، پسیو کاری و کابل کشی شبکه، طرز کار با دریل برای سوراخ کردن دیوار و در صورت نیاز نصب داکت یا لوله فلکسی برای اجرای نصب به صورت استاندارد می باشید. شما می بایست با توجه به نیاز و کاربری خود تعداد و نوع دوربین مداربسته تحت شبکه خود را انتخاب و اقدام به تهیه آنها کنید.

در ابتدا طرحی کلی از کابل کشی، محل نصب دوربین ها، محل هایی که باید سوراخ شوند را دقیقا مشخص کنید. با توجه به محل نصب و نیاز ما داکت برق، لوله فلکسی یا لوله فلزی را در مسیر کابل کشی هر دوربین و جایی که برای آن در نظر گرفته ایم نصب می کنیم. در صورتی که تصویر دوربین های مداربسته قابل مشاهده نبود، ممکن است کابل شبکه یا برق قطع باشد یا دوربین مورد نظر خراب باشد. برای چک کردن موارد فوق سعی کنید با چک کردن IR دوربین یا با استفاده از ولت متر از وصل بودن برق دوربین اطمینان پیدا کنید.

مراحل کامل انجام نصب دوربین مداربسته ip در تهران :

  • اتصال تغذیه به دوربین
  •  اتصال دوربین به کامپیوتر
  •   خواندن IP دوربین
  • تنظیم رنج IP کامپیوتر
  •  اضافه کردن دوربین به نرم‌افزار
  • PING کردن ادرس IP دوربین
  •   نصب نرم‌افزار دوربین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707