نصب درب اتوماتیک با رنگ کوره ای
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مزیت نصب کرکره برقی برای پنجره
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

نصب کرکره برقی برای تراس بالکن چه کاربردی دارد ؟

قبل از نصب کرکره برقی برای تراس بالکن سایر مکان ها می بایست سمت چپ و راست دهنه ای که کرکره برق داخل آن قرار میگیرد قوطی کشی شود. این قوطی ها در اندازه ۴۰ در ۴۰ میلیمتر دقیقا در موازات یکدیگر باید نصب گردد تا بتوان ریل تیغه کرکره را روی آن سوار کرد. نصب کرکره اتوماتیک باید بر اساس استاندارد های لازم انجام شود در غیر این صورت ممکن است تیغه ها به یک سمت کشیده شود و یا حرکت تیغه درون ریل سر و صدای بالایی تولید کند و یا اینکه اشتباه در نصب باعث شود به موتور فشار آمده و در مدت زمان کوتاهی باعث از کار افتادن آن گردد.

نصب کرکره برقی برای تراس بالکن چه کاربردی دارد ؟

مزیت ها و معایب کرکره برقی به سایر حفاظ های پنجره و بالکن چیست؟

کرکره برقی را می توان با ریموت آنرا بالا برد تا در زمانی که در خانه هستید جلوی دید شما را نگیرد ولی سایر حفاظ ها خانه را مانند زندان می کنند.کرکره های برقی به صورت یک تکه هستند و نمیتوان آنها را به آسانی باز نمود.کرکره برقی این راه دست ندارد ولی از حفاظهای لوله استیل و پروفیل آهنی مانند نردبان بوده و سارقان از آن بالا می روند و وارد بالکن طبقه بالاتر می شوند.عیب کرکره برقی قیمت بالاتر آن در مقایسه با ومابقی حفاظ ها میباشد و لی در قیاس با امنیت آن است.

نصب کرکره برقی

نوع آلومینیومی کرکره برای نصب شدن به روی دیوار، به پایه هایی آهنی نیاز دارند؛ اگر از ریل آلومینیومی که دارای سطح مقطع ۶×۴ سانتی متر است، استفاده گردد با نادیده گرفتن قطر پایه آهنی، در سمت راست و چپ ورودی، هر کدام ۱۰ سانتی متر و در مجموع ۲۰ سانتی متر از کل عرض فضای ورودی اشغال می گردد. در چنین مواقعی از ریل آهنی استفاده گردد درون ریل ها، نوعی واشر مویی به کار رفته است که باعث می شود از ورود گرد و غبار به داخل ریل جلوگیری به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *