قیمت کرکره برقی در کرج
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
نصب کرکره برقی در هشتگرد، نصاب کرکره برقی در هشتگرد
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
نمایش همه

نصب کرکره برقی در پرند

ایمن صنعت در صدد آن است تا خدمات نصب و راه اندازی کرکره برقی را علاوه بر تهران به حومه شهر تهران و در شهر هایی چون پرند، هشتگرد و نصب کرکره برقی در کرج و … هم ارائه دهد و می دانیم که شهر پرند در ۳۵ کیلو متری غرب تهران و در کنار اتوبان ساوه احداث شده است و شهر پرند تهران دارای ۷ فاز است و در آینده قرار است به ۱۶ فاز گسترش پیدا کند. می دانیم که کرکره برقی یکی از انواع درب های اتوماتیک است و مزایای کرکره برقی بر کسی پوشیده نیست همانطور که مزایای درب اتوماتیک و حتی معایب درب های اتوماتیک بر کسی پوشیده نیست.

در این مقاله قصد داریم به شرح ارائه خدمات نصب کرکره برقی در شهر پرند بپردازیم با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم را در خصوص کرکره برقی و نصب آن بدست آورید.

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی که درواقع یک نوع درب اتوماتیک است با استفاده از یک موتور به صورت عمودی بالا و پایین می شود. موتور کرکره برقی را می توانید به یک منبع برقی سیمی یا به انرژی خورشیدی به منظور بالا رفتن بهره وری انرژی وصل کنید. کرکره برقی مدرن شده کرکره دستی می باشد. این وسیله از جنس آلومینیوم ساخته شده است و زمان باز و بسته کردن آن خوب است. تمام امنیتی که کرکره دستی برای شما فراهم می کند کرکره برقی با چندین درجه بالاتر برای شما فراهم آورده است. با نصب کرکره برقی در پنجره و درب منزلتان می توانید باز و بسته شدن آن را مدیریت کنید.

نصب کرکره برقی در پرند

نصب کرکره برقی در پرند

نصب کرکره برقی در پرند :

معمولا بازسازی فقط شامل کرکره برقی نمی شود و نما و تابلوی مغازه ها نیز در هنگام بازسازی نوسازی می شوند. باید توجه داشته باشید نصب کرکره برقی جدید باید به عنوان اولین مرحله در هنگام بازسازی انجام شود و سپس تابلو و نمای ساختمان اجرا شود تا دورپیچ رول توسط تابلوی جدید و شاسی و ریل ها توسط نمای جدید کاور شود. ترتیب مراحل بازسازی مغازه بسیار شبیه به مراحل ساخت یک مغازه نوساز است و با همان ترتیب کارها انجام می شوند.

مجموعه ایمن صنعت در تمامی حومه های شهر تهران از پرند تا کرج و هشتگرد و … فعالیت تخصصی خود را در زمینه نصب کرکره برقی انجام می دهد و شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. اگر قصد دارید تا کرکره برقی را جای کرکره قدیمی نصب کنید ابتدا باید با حوصله و کیفیت ریل های غیر استاندارد قدیمی را از دل دیوار خارج نمایید و ریل استاندارد کرکره برقی را نصب نمایید و سپس کرکره برقی را بر روی ریل و شاسی جدید نصب نمایید.

قیمت نصب کرکره برقی در شهر پرند :

تا چند سال پیش، شما در خیابان های هر شهری که قدم می زدید، شاهد کرکره های دستی بودید. صاحبان مشاغل، صبح ها با زحمت زیاد، کرکره ی دستی مغازه ی خود را بالا می دادند و عصر ها، آن را پایین می آوردند. همچنین نقاش هایی را می دیدید که در حال رنگ زدن کرکره های سنتی بودند. با گذشت زمان، کرکره های دستی به دلیل جنس آهنی آن ها در برابر باد و باران، ظاهر زیبای خود را از دست می دادند و نیاز به رنگ آمیزی دوباره داشتند. این نکته را فراموش نکنید که نصب کرکره برقی یک کار تخصصی است و اگر به درستی انجام نشود شما را دچار مشکل میکند.

موارد تعیین کننده قیمت نصب کرکره برقی :

  • نوع کرکره برقی
  • متریال مورد استفاده شده در کرکره برقی
  • ابعاد کار استفاده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707