نمایندگی فروش کرکره برقی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
علت خرید و نصب کرکره برقی اتومات چیست؟
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نمایش همه

کدام تیغه کرکره های برقی بهتر است؟

هر نوع تیغه های کرکره برقی امنیت خاص خود را دارند در واقع هر چه تیغه های کرکره ضخامت بیشتری داشته باشند امنیت بیشتر داشته و در مقابل قیمت نیز بالاتر است امنیت یک تیغه آلومینیوم سبک کمتر از تیغه سنگین است. پس همین موضوع برای تیغه های دیگر مانند تیغه فولادی ، پلی کربنات و … نیز صدق میکند مثلاً یک تیغه فولادی سبک و نازک استحکامی بسیار پایین دارد ولی همان تیغه فولادی با استحکام و ضخامت بالا بسیار ایمن است.

کدام تیغه کرکره های برقی بهتر است؟

تیغه کرکره پلی کربنات شفاف

نوع لوله استیل بسیار ایمن تر و ضد سرقت می باشد. به رنگهای شیشه ای شفاف، عسلی و دودی قابل سفارش هستند همچنین و به جای کرکره شفاف میتوان کرکره های مات و غیر شفاف استفاده نمود که کاربرد های انها در پنجره و پارکینگ نیز میباشد . امنیت این نوع تیغه کرکره ای بالا میباشد و به عنوات بعنوان کرکره برقی بانک ، ورودی اداره و همچنین درب ورودی استفاده می گردد از این تیغه ها می توان به طور ترکیبی تیغه آلومینیوم استفاده نمود. این تیغه از نوعذفلزی نیستند انتقال حرارت کمی داشته و به علت صدای پایین برای پارکینگ های کم تردد نصب آن بدون اشکال است.

عکس کرکره پلی کربنات

تیغه کرکره آلومینیوم

پرکاربرد ترین نوع تیغه کرکره و برای کرکره برقی پنجره گرفته تا کرکره مغازه ، سوله و پارکینگ به کار گرفته میشود تیغه های آلومینیوم به علت جنس مرغوبی که دارا هستند که دارند، برترین کیفیت رنگ و کمترین خرابی را دارا هسند اگر برای پارکینگ هایی که تعداد تردد در آنها زیاد است نصب شود بعد از مدتی به صدا می افتد. واگر برای دهنه بزرگ مغازه و یا سوله تیغه سبک نصب نمایید، بر اثر به وقوع پیوستن طوفان دچار آسیب گردد تیغه متوسط و سنگین ، خاصیت ضد سرقت و عمر مفید فوق العاده دارند . تنوع رنگ و طرح در این تیغه بسیار بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *