برآورد قیمت کرکره برقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
کرکره مدرن درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
نمایش همه

کرکره برقی اتوماتیک پنجره

کرکره برقی اتوماتیک پنجره تا حد زیادی در اتلاف دما صرفه جویی می کند و می توانند عایق صوتی نیز باشند. می توان از صفحاتی مانند توری برای جلوگیر از حشرات به داخل منازل استفاده نمود انواع کرکره برقی طوری تنظیم میشوند که در هنگام خالی بودن منزل، با فواصل معین کرکره باز و بسته گردد و این تصور را برای ناظران خارجی ایجاد کند که ساختمان خالی نیست. استفاده از کرکره برقی برای پنجره ها باعث می شود عایق دمایی مناسبی ایجاد گردد و می تواند باعث کاهش ۱۰% مصرف انرژی و ۴۵% اتلاف انرژی گردد.

کرکره برقی اتوماتیک پنجره

کرکره برقی و موارد استفاده از آنها :

کرکره های برقی برای برای حفاظت محیط های داخلی مانند پنجره ها، بالکن، حیاط خلوت می توانید از کرکره برقی اتومات پارکینگ استفاده کنید که برای محیط داخلی طراحی شده و برای محافظت از کل ساختمان از کرکره هایی که برای محیط های خارجی طراحی شده اند استفاده کنید .کرکره های داخلی برای نصب نیاز به مجوز ندارند اما برای نصب کرکره های خارجی که جز نمای ساختمان محسوب می‌شوند باید حتماً از نظر ایمنی و زیبا سازی از مقامات محلی محدوده خود مجوز نصب را تهیه کنید.

قیمت کرکره اتومات

کرکره‌ های برقی در اندازه‌های مختلفی تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت نصب کرکره اتومات با هم متفاوت است. کرکره ها هم برای پارکینگ منازل مسکونی مناسب میساشند و هم برای پاساژها، مراکز خرید و سایر مکان‌ها . قیمت نصب کرکره برقی بسته به نوع متریال یعنی کرکره برقی دارد چراکه نصب هر گونه از کرکره برقی ها نصب متفاوتی دارد به همین علت قیمت نصب کرکره برقی با هم متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *