امنیت کرکره برقی تا چه حدی است؟
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
برآورد قیمت کرکره برقی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
نمایش همه

کاربرد کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ

از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ نیز استفاده می شود،به ویژه پارکینگ هایی که از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و آنکه نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نخوتهد بود در مرحله اول راهنمایی و نکته ای که در خرید کرکره اتوماتیک باید به ان توجه کرد مرغوب بودن تیغه ها می باشد که باید آن را در نظر بگیرید تا از تیغه هایی که از ضایعات الومینیوم تولید شده اند استفاده نشود زیرا باعث پارگی تیغه ها در مفصل و سروصدای زیاد هنگام عملکرد می شود.

کاربرد کرکره برقی برای مغازه و پارکینگ

ریل کرکره برقی چیست ؟

ریل ها با عث به حرکت در آمدن تیغه های کرکره برقی میشود .ریل ها محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل میباشند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب شده اند. بخشی از تیغه های کرکره درون ریل قرار گرفته اند که با استفاده از نیروی محرکه موتور کرکره برقی باعث به حرکت در آمدن آن می گردد. ریل های کرکره اتوماتیک می توانند از جنس آلومینیوم یا آهن باشند.

دلیل صدای ناهنجار کرکره برقی چیست؟

صدای ناهنجار کرکره برقی میتواند علل های متعددی داشته باشد و ممکن است نارضایتی مشتری را در پی داشته باشد در ین صورت در زمان مونتاژ کردن تیغه ها دقت لازم را داشته باشید تا تیغه ها بصورت کاملا افقی وارد یکدیگر بشوند. در صورت داشتن فشار و یا کجی در هنگام مونتاژ مطمئنا تیغه ها از همان لحظه اول به سر و صدا می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *