اهمیت نصب کرکره برقی اتومات
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
کاربرد جک درب پارکینگ
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
نمایش همه

کرکره برقی پارکینگ و کاربرد‌های آنها

کرکره‌های برقی پارکینگ نوعی از کرکره میباشد که تیغه‌های آن به‌وسیله موتور کرکره حرکت می‌کند و باز و بسته شدن آن از طریق ریموت یا چشمی است میزان امنیت این کرکره‌ها بیشتر از کرکره‌های قدیمی است.کرکره‌های برقی از جنس‌های مختلفی مانند آلومینیوم، فولاد، پلی کربنات و… ساخته می‌شوند. به همین علت این کرکره‌ها دارای انواع و مدل‌های متنوعی هستند.

 

کرکره برقی پارکینگ و کاربرد‌های آنها

قیمت کرکره برقی :

کرکره ها و درهای برقی بصورت استاندارد طراحی شده و نصب آنها بسیار ساده میباشد ابعاد متفاوت و در بعضی موارد طرح ها متناسب با نیازهای فردی تولید می گردد. این کرکره ها و درها با توجه به انتخاب مصرف کنندگان طراحی شده اند حتی می توانید نام تجاری یا لوگوی خود را روی دیافراگم یا درب بچسبانید .

امنیت و ایمنی کرکره اتومات برقی

درها و کرکره های برقی سطح امنیت مورد نیاز را فراهم کذرده و ویژگی های ایمنی آن که شیشه ها و دیوارها را می پوشاند، محافظت بیشتری را ایجاد می کند. و درهای کرکره برقی از دفتر یا فروشگاه شما در برابر آب و هوا و ورود گرد و غبار به داخل ساختمان محافظت می کنند. بعضی برای مصارف مسکونی از کرکره برقی برای پنجره‌هایشان نیز استفاده می‌کنند، استفاده از کرکره‌ی پنجره علاوه بر زیبایی ساختمان می‌تواند آلودگی‌‌های صوتی موجود در محل را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *