منظور از برقی کردن درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عکس درب جک دار پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
نمایش همه

کنترل کردن درب منزل به چه معناست؟

جکهای پارکینگی الکترومکانیک در واقع همان سیستم کنترل کننده درب مکانیکی هستند . حرکت این جک های بازویی رتو و چرخ دنده میباشد, رتور که داخل استاتور قرار داشته و با خاصیت مغناطیسی حرکت میکند و چرخ دنده را که میتواند برنجی ویا پلاستیکی باشد چرخانده و چرخ دنده به شفت گیربکس متصل وحرکت چرخشی را به میل ماردان منتقل میکند و ان را میچرخاند.میل ماردان هم مانند یک پیچ بزرگ عمل میکند و مهره ماردان را که ان هم مانند یک مهره بزرگ ولی ثابتاست را به جلو ویا عقب میراند .

کنترل کردن درب منزل به چه معناست؟

جک درب پارکینگ هیدرولیک

مکانیزم کار جک پارکینگ هیدرولیک آن است که از فشار روغن برای باز و بسته کردن درب استفاده شده نام این جک ها هیدرولیک است وهیچ پمپ روغنی به صورت مجزا وجود ندارد این مخزن روغن را را به همراه پمپ و سایر لوازم داخل بازوها جایگذاری میکنند.ساخت جک درب پارکینگ هیدرولیکی بسیار پرهزینه میباشد و در نتیجه قیمت آن نیز برای مصرف کننده بالاست .

جک هیدولیکی درب پارکینگ

جک درب پارکینگ چیست؟

جک پارکینگی محصولی برقی اتوماتیک جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ منازل، اماکن عمومی و خصوصی می باشد.مزیت این جک ها درآن است که گرمای تابستان یا سرمای زمستان هنگام باز کردن درب ورودی پارکینگ یا حیاط منزلتان مجبور به ترک خودرو و باز کردن درب پارکینگ شوید،جک وسیله‌ای است که بر روی درب پارکینگ نصب شده و باعث آن شده که درب به صورت اتوماتیک و تنها با زدن یک دکمه باز و بسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *