نصب درب کرکره برقی پارکینگ و مغازه: راهنمای کامل
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
رفع صداهای آزار دهنده کرکره برقی
۱۴۰۲/۰۵/۱۶
نمایش همه

کرکره برقی اتومات به چه نوع کرکره های گفته میشود؟

کرکره برقی به نوعی از درب های حفاظتی نیز طلقی میشوند که بصورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و امکان تردد را برای افراد و وسایل نقلیه فراهم می آورد . این نوع از کرکره های اتومات را با قدرت موتور متفاوت می‌توان در پارکینگ‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار داد. مهم تریت ویژگی کرکره برقی این است که که شما با فشردن یک دکمه، علاوه بر سهولت در رفت و آمد، سبب سرعت در تردد نیز می‌شوید.

کرکره برقی اتومات به چه نوع کرکره های گفته میشود؟

مزایای کرکره برقی :

  • قیمت کمتر نسبت به جک اتوماتیک پارکینگی و درب اتوماتیک شیشه ای
  • فضای کمتری را اشغال می‌کند
  • امنیت سازه شما را فراهم می‌کند
  • راه حلی مناسب برای آلودگی صوتی به شمار می‌آیند

انواع کرکره از لحاظ نوع کاربرد آنها

  1. کرکره برقی خانگی:
    این مدل از کرکره ها عموما از جنس آلومینیوم بوده که با فوم پر میگردند این کرکره ها از استحکام کمتری نسبت به کرکره های پارکینگی برخوردار است.
  2. کرکره برقی پارکینگی:
    این نوع کرکره دارای ایمنی و استحکام بالا تر بوده و همچنین نصب آنها باعث می‌شود که در پارکینگ و فضای مورد نظر شما، فضای قابل استفاده بیشتری وجود داشته باشد.
  3. کرکره برقی تجاری:
    ایمنی و امنیت در این طرح از کرکره برقی ها بیشتر از نوع دیگر کرکره ها بوده و برای فروشگاه یا مجتمع های بزرگ استفاده میشوند .

مزیت انواع کرکره برقی

مقاومت کرکره در شرایط آب و هوایی متفاوت

کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی را می‌توان در هر نوع شرایط آب و هوایی نصب نمود و مورد استفاده قرار گیرد ومی‌توان گفت که کرکره رول آپ در برابر هرگونه گرد و غبار و رطوبت از مقاومت لازم برخوردار بوده و تغییر شرایط آب و هوایی هیچ‌گونه تاثیری بر روی کیفیت این محصول ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *