چگونگی چرخش کرکره برقی دور شفت
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
کرکره برقی از کجا بخرم؟
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
نمایش همه

کرکره برقی در مقایسه با کرکره سنتی چگونه است؟

کرکره های برقی مزایای متعددی نسبت به کرکره های سنتی دارند، مانند سهولت کار و امنیت بالا دارد. برخلاف کرکره‌های سنتی، کرکره‌های برقی با استفاده از کنترل از راه دور کار می‌کنند که باز و بسته شدن آن‌ها را بدون تلاش فیزیکی آسان می‌کند. آنها همچنین عایق بهتری در برابر گرما، سرما و سر و صدا دارند که می تواند به طور قابل توجهی بهره وری انرژی و راحتی را بهبود بخشد. علاوه بر این، کرکره های برقی نسبت به کرکره های سنتی ایمن تر هستند، زیرا از متریال محکم ساخته شده اند و دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته هستند. کرکره های برقی را می توان برای رفع نیازها و ترجیحات منحصر به فرد شما سفارشی کرد. شما می توانید از بین طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف، متناسب با سبک و معماری ملک خود انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید ویژگی‌های اضافی مانند سیستم‌های اتوماسیون، حسگرهای امنیتی و کنترل‌های از راه دور را برای افزایش عملکرد و راحتی انتخاب کنید. کار با یک نصاب باتجربه هنگام سفارشی سازی کرکره برقی بسیار مهم است، زیرا آنها می توانند بر اساس نیازها و بودجه خاص شما بهترین گزینه ها را به شما توصیه کنند.

کرکره برقی برای ورودی پارکینگ

تاریخچه کرکره برقی

در چند سال گذشته انواع کرکره برقی را به عنوان کرکره کنترلی مغازه ها دیده ایم اما با پیشرفت کرکره های برقی و نیاز روزافزون کاربران باعث شده است انواع مدل کرکره اتوماتیک برای استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار بگیرد و خاصیت این وسایل این است که روز به روز در حال پیشرفت و عوض شدن نوع ساختار می باشند. انواع کرکره برقی را می توان به شکل کلی بر اساس نوع ساختار و همچنین نوع کاربرد تقسیم بندی کرد. از این رو می توان متصور شد که در سال های اخیر انواع کرکره برقی از نظر نوع ساختار گستردگی بالایی داشته باشند. کرکره های برقی از جمله درب هایی هستند که توانسته اند طی چند سال اخیر بیش ترین محبوبیت را در بین مردم به دست آورند.

کرکره برقی امنیتی ضدضربه

کرکره برقی با استفاده از موتور به طور عمودی و در جهت محور Y ها بالا و پایین می رود. موتور کرکره برقی را می توان به منبع برق سیمی و یا به منظور بهره وری انرژی به انرژی خورشیدی وصل نمود. در حقیقت کرکره برقی شکل مدرن کرکره دستی است. استفاده از درابه برقی باعث ایزوله شدن یک مکان در برابر سرقت می شود. نسبت به سایر لوازم امنیتی زمان باز و بسته شدن کرکره برقی بسیار بالا است.

محاسبه قیمت درب کرکره ای برقی رنگی و شیشه ای و خرید یا فروش کرکره برقی توسط گروه ایمن صنعت با بهترین کیفیت تیغه شیشه ای و رنگی و همچنین تیغه زنبوری یا پانچ و رول گیتر انجام می شود که این روز ها سبب افزایش استفاده کنندگان این محصول برای کرکره ورودی مغازه و به عنوان کرکره درب پارکینگ و کرکره برقی پنجره ای شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *