خرید و فروش جک کنترلی درب
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
منظور از برقی کردن درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
نمایش همه

بهترین برند جک درب برقی پارکینگی

امروزه به علت مدرن شدن زندگی بشری راهکار های متعددی یرای راحتی و صرفه جویی در زمان به وجود آمده نصب جک درب پارکینگی با انرژی برق کار کرده به صورتی که شما با فشردن تنها یک دکمه به راحتی می توانید درب هایی با هر وزن و اندازه را بصورت ایمن باز و بست نمایید و در سرما و گرما وقت و انرژی خود را صرف باز و بسته کردن درب پارکینگ نکنید.

بهترین برند جک درب برقی پارکینگی

درب مجهز به جک درب پارکینگ

جک های درب پارکینگ صرفا برای نصب در درب های سبک نیستند و میتوانند بر روی درب های فولادیبا وزن بالا نیز نصب شوند افردی که از جک درب استفاده میکنند دیگر مجبور نیستند در هر زمان خروج یا بازگشت به خانه خود برای سوار شدن به اتومبیل خود سوار و پیاده شوند. دروازه های اتوماتیک خطر سرقت توسط سارقان را که می توانند قفل را انتخاب کنند به حداقل می رساند.

خرید بهترین برند جک درب کنترلی

قفل برقی کلونی درب پارکینگ

این قفل ها اکثرا تولید کشور ایتالیا هستند و دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه هستند و قطعات درونی از جنس برنج میباشد این قفل ها زمانی که معرفی شدند مورد استقبال مردم ایران قرار گرفتند ولی بعدها بدلیل مشکلاتی که داشتند از رونق افتاده و تقریبا از چرخه مصرف حذف شد.این قفل ها دارای زبانه چرخشی یا به اصطلاح زبانه کلنگی هستند که جهت نصب بصورت عمودی و افقی روی درب یک مزیت به شمار میروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *