جک درب پارکینگ اتوماتیک سهند ۴۰۰
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جک درب اتوماتیک فادینی Fadini Nupi 66
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

جک درب اتوماتیک پارکینگ بازویی لنسر ۴۰۰

جک پارکینگی لنسر، یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی لنسر است. این شرکت یکی از شناخته شده ترین برندهای داخلی می باشد، که توانسته با کیفیت بالای محصولات خود، سهم عظیمی از بازارهای داخلی را به دست آورد. جک بازویی لنسر که تحت لیسانس ایتالیاست، در ۴ سری ۳۰۰، ۴۰۰، ۵۰۰ و Lord به بازار عرضه شده که در ادامه به بررسی مدل ۴۰۰ این برند خواهیم پرداخت.

جک بازویی لنسر ۴۰۰، ۹۰۰ میلیمتر طول و ۸۵ میلیمتر عرض دارد. در طراحی و ساخت بدنه این درب انوماتیک پارکینگ از از آلیاژ آلومینیوم دایکاست (تحت فشار) و PVC بهره گرفته شده است. جهت اطلاع شما خریدار گرامی لازم به توضیح است، دایکاست یا ریخته گری تحت فشار، به نوعی ریخته گری گفته می شود که در آن، مواد مذاب تحت فشار بسیار زیادی به داخل قالب تزریق می‌شود.این روش در حقیقت کوتاه ترین راه تولید یک محصول از فلز می باشد و یکی از مزایای آن، تولید قطعات بسیار نازک و همچنین با استحکام بسیار زیاد می باشد که ساخت آن توسط روش های دیگر ریخته‌گری تقریبا غیرممکن است.مجموع این دو مورد دوام و استحکام بسیار بالایی در برابر شرایط محیطی برای این محصول به ارمغان آورده است؛ به نحوی که این جک می تواند ۱۵۰ درجه سانتیگراد حرارت را تحمل کند. بنابراین کاربر در شرایطی نظیر حریق از جانب جک پارکینگی لنسر ۴۰۰ خود نگرانی نخواهد داشت.

جک برقی درب پارکینگ لنسر ۴۰۰ دارای یک مدار فرمان قدرتمند است که با ولتاژ ۲۲۰ کار می کند. این مدار کنترل قابلیت های متنوعی را برای این جک فراهم آورده است. سیستم تشخیص مانع و توانایی ترمزگیری در برابر موانع از این ویژگی هاست. این جک از یک سیستم تشخیص مانع هوشمند (Obstacle detection) برخوردار است که در صورت وجود شی در هنگام بسته شدن درب، با هشدار و ارسال دستور از سمت مدار، مانع از بسته شدن درب می شود و از خسارت های احتمالی جلوگیری می کند.این قابلیت از طریق یک جفت چشمی فتوسل و سیستم ترمزگیری اتوماتیک که اشاره شد، امکان پذیر می گردد.گ

جک الکترومکانیکی لنسر 400

جک الکترومکانیکی لنسر ۴۰۰ دارای استاندارد بین المللی حفاظتی IP54 است که بیانگر استحکام و طول عمر بالای مدار الکترونیکی این محصول است. جهت اطلاع شما عزیزان لازم به توضیح است استاندارد حفاظتی یا به اختصار IP به بیان ساده بیانگر میزان مقاومت و دوام محفظه الکترونیکی یک دستگاه در برابر شرایط محیطی من جمله نفوذ آب و گرد و غبار می باشد.علاوه بر این موارد، کاربر قادر خواهد بود از طریق دستگاه ریموت، کنترل باز و بسته نمودن جک برقی را بصورت دوربرد به دست بگیرد. به همراه این محصول، یک جفت چشمی فتوسل، یک عدد فلاش لایت نارنجی رنگ نیز ارائه می گردد.

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

Lancer 400

حداکثر توان جابجایی توان جابجایی ۴۰۰ کیلوگرم هر لنگه
حداکثر عرض درب ۳ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) ندارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۵۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی، اداری، تجاری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری ندارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک ۲ عدد بازوو جک – ۲ عدد ریموت – ۱ عدد فلاشر – برد و مدارفرمان – ۱ جفت چشمی – یراق نصب
سایر ویژگی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *