جک برقی درب حیاط
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
سرویس جک درب ریموت کنترلی درب پارکینگ
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
نمایش همه

راهنمایی خرید و فروش جک درب

راهنمایی خرید جک درب و جک درب پارکینگ و راهبند برای کمک به انتخاب بهترین برند جک بوده و در تأمین امنیت و حفاظت از محل سکونت خصوصی ضروری میباشند. آنها به حفظ ساختمان های مسکونی ، تجاری یا صنعتی تحت نظارت و حفاظت کمک می کنند.جک درب برای حفاظت بیشتر ، دور نگه داشتن اموال خود از جاده و مزاحمان ، یا صرفاً برای مهار جذابیت باشد.مزایایی که درب ملک شما می تواند ارائه دهد بستگی زیادی به فرم انتخابی شما دارد. به لطف پیشرفت روزافزون فناوری ، ما اکنون قادر به انتخاب بین دروازه دستی و اتوماتیک یا برقی هستیم.برای خرید جک درب پارکینگ برای مصارف تجاری یا مسکونی چندین نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و یکی از مهمترین انتخابهایی که باید انجام دهید این است که آیا به جک درب پارکینگ اتوماتیک یا دستی نیاز دارید. و هدف شما از خرید جک درب چیست؟

راهنمایی خرید و فروش جک درب

جک هیدرولیک درب پارکینگ 

در جک هیدرولیک حرکت از نیرویی بر روغن موجود در یک استوانه کوچک وارد می‌شود. این نیرو باعث می‌شود که روغن غیر قابل تراکم به استوانه بزرگ منتقل گردد روغن به پیستون استوانه بزرگ فشار آورده و باعث بلند شدن بار روی استوانه (مثلا ماشین) میگردد روش کارکرد ماشینهای جرثقیل ، و غیره نیز چنین می‌باشد که در عین سادگی ، کار مفید زیادی با بازده بالا انجام می‌دهد.

جک هیدرولیکی

نصب نادرست جک و یا تنظیمات نامناسب مدار کنترل

نصب و راه اندازی و اطمینان از صحت عملکرد جک و مدار کنترل کار ساده و راحتی نمیباشدو نیاز به یک نصب کننده ماهر و با تجربه دارد اشتباه در طول زمان نصب ممکن است که تا انتهای نصب مشاهده نگردد و در انتهای کار موجب اشکال در عملکرد درب باز شد شود.اگر جک در هنگام باز شدن سر و صدای گوش خراش ایجاد کند، ممکن است به دلیل مسائل و اشتباهات متعددی که در هنگام نصب نادرست رخ داده است، باشد. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است حتما یک نصاب جک ماهر نصب جک و برنامه ریزی مدار کنترل را بررسی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *