راهنمایی خرید و فروش جک درب
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
جک برقی پارکینگ با برق اضطراری
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
نمایش همه

سرویس جک درب ریموت کنترلی درب پارکینگ

یکی از مجموعه مواردی که از سرویس جک درب ریموت کنترلی درب پارکینگ میتوان به انها اشاره نمود آن است که یکی از مشکلاتی که برای بعضی از مرکز کنترل های جک های پارکینگی ایجاد می گردد ورود حشرات به داخل جعبه مدار کنترل میباششد که باعث اتصال بین قطعات الکترونیکی می گردد. سوختگی و اتصال کوتاه در مدار کنترل جک پارکینگ به علت وجود حشرات باعث خروج مدار کنترل از گارانتی خواهد شد. یکی از ساده ترین مواردی که در اتصال کوتاه شدن و آسیب دیدگی برد کنترل موثر است وجود تار عنکبوتی میباشد که به مقدار خیلی کمی رطوبت داشته باشد. تار عنکبوت مرطوب به راحتی می تواند الکتریسیته را عبور داده و منجربه صدمه زدن به مدار کنترل شود.

سرویس جک درب ریموت کنترلی درب پارکینگ

جک پارکینگی

جک ها در داخل بازویی جک پارکینگی قرار دارد و قدرت خود را به گیر بکس دیتگاه منتقل نموده تا بتواند جک را به حررکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.جک پارکینگی الکترومکانیکی از لحاظ ایمنی به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم هستند و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند برند های سازنده جک پارکینگ کم تردد معمولا ایرانی و چینی هستند و در صورتی که روزانه کمتر از ۲۰ بار تردد از آن صورت گیرد قادر است سالهای سال کار نماید. مشکل اینجاست که گاهی از این سیستمها برای اماکن پر تردد تر استفاده شده و خواه ناخواه عمر مفید دستگاه به شدت کاهش میابد. تنوع این جکهای پارکینگ به این صورت است که در شفت های کوتاه تا لنگه دربهای ۲ متری مناسب می باشند و در شفت های بلند در لنگه درهای تا ۳ متر قادر به استفاده خواهند بود.

بهترین جک درب پارکینگ

چرا درب پارکینگ در زمان مشخص بسته نمی شود

بعضی از جک ها دارای میکروسوئیچ هستند گاهی میکرو سوئیچ ها تنظیم نشده اند تا درب بتواند در زمان معینی بسته گردد پس باید در ابتدا میکرو سوئیچ ها را تنظیم کنید. برخی از جک های پارکینگ دارای تایمر برای بسته شدن میباشند و ممکن است در زمان بسته شدن تایم در نظر گرفته زودتر از وقت خود تمام گردد و در باز بماند، بنابراین شما می‌توانید تایم جک پارکینگ خود را تنظیم کنید تا به موقع درب شما بسته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *