قیمت موتور ساید بارزانته AC
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
قیمت موتور ساید کرکره برقی LENNOX
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
نمایش همه

قیمت موتور ساید اسمارت با بک آپ DC

موتور ساید اسمارت با بک آپ یکی دیگر از انواع موتور های کرکره برقی به شمار می رود که سعی شده منطبق با نیاز کاربران مصرف کننده طراحی و تولید شود. در واقع موتور های ساید کرکره برقی قدرتمند ترین نوع موتور به حساب می آیند که در مکان های پرتردد کاربرد دارند. موتور ساید اسمارت نیز از این قضیه مستثنی نیست و در این مقاله قصد بررسی آن را از لحاظ مشخصات فنی داریم و می خواهیم با این محصول بیش از پیش آشنا شویم. بد نیست قبل از آن در نظر داشته باشیم که قیمت موتور ساید اسمارت با بک آپ نسبت به کیفیت این محصول منطقی تعریف شده است و همین امر توانسته تا از موتور تحت لیسانس اسمارت یک محصول محبوب تصویر کند.

مشخصات فنی موتور ساید اسمارت با بک آپ

موتور کرکره برقی اسمارت در مقیاس با بک آپ در انواع مختلفی تا کنون تولید و روانه بازار شده است که البته این مهم برای احترام به نیاز کاربران مختلف در نظر گرفته شده است. در واقع ما می توانیم انواع موتور ساید اسمارت را در مقیاس با بک آپ در موارد زیر ببینیم:

  • موتور ساید اسمارت ۳۰۰ کیلوگرمی با بک آپ
  • موتور ساید اسمارت ۵۰۰ کیلوگرمی با بک آپ

یکی دیگر از قابلیت های موتور ساید آن است که در اماکنی که حتما نیاز به «یو پی اس» هست، مورد استفاده قرار گیرد، چرا که امکان استفاده از این منبع تغذیه را دارد. در واقع دارای UPS بودن یک موتور کرکره می تواند این قابلیت را برای کاربران مصرف کننده فراهم کند که بدون استفاده از ریموت درب اتوماتیک کرکره ای را باز و بسته نمایند که این مهم در مواقع قطع برق به خوبی به چشم می آید.

 

موتور ساید اسمارت با بک آپ DC

 

برای نصب کرکره برقی ایمن با مرکز فروش کرکره سازی ایمن صنعت که قیمت درب کرکره ای برقی اتوماتیک را با نرخ مصوب تولید و به مشتریان گرامی ارائه میدهد با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس حاصل فرمایید  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *