درب اتوماتیک شیشه ای چیست و هرآنچه که باید از آن بدانید!
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
معایب درب اتوماتیک چیست؟
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
نمایش همه

مزایای درب اتوماتیک چیست؟

از درب های اتوماتیک به طور مفصل برای شما شرح داده ایم مانند هر وسیله مدرن دیگر، درب اتوماتیک به کرار در خانه‌ ها و همچنین اماکن تجاری به یک ضرورت تبدیل شده است. آنها راحتی و کارایی بسیار زیادی را فراهم می‌آورند، و در عین حال چندین مزایا دارند تا دسترسی به خانه یا ساختمان‌ های تجاری بسیار راحت‌ تر شود. درب شیشه ای اتوماتیک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. چنانچه قصد دارید به نصب و خرید درب اتوماتیک بپردازید می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با شماره درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

امروزه تمایل به ایجاد آسایش و راحتی در محیط زندگی سبب استفاده از تجهیزات مدرن ساختمانی مانند درب اتوماتیک شده است. در گذشته به دلیل عدم پیشرفت تکنولوژی از درب های سنتی و قدیمی استفاده می شد. اگرچه درب های قدیمی نیز امروزه کاربرد دارد، اما استفاده از درب های اتوماتیک نیز رو به افزایش می باشد. از انواع درب اتوماتیک می توان به درب اتوماتیک سکشنال، درب اتوماتیک مثلثی و درب اتوماتیک شیشه ای اشاره کرد که برای کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک کنید.

مزایای درب اتوماتیک :

  1. ایمنی و امنیت
  2.  افزایش کیفی کالا به جهت کاربرد طراحی نوین و ماده اولیه مرغوب
  3. دارای قدرت انتخاب متعدد (نسبت به انواع درب اتوماتیک و مدل های مختلف آن)
  4. راحتی یا استفاده آسان از آن
  5. کنترل کردن دما و جلوگیری از وارد شدن آلاینده ها در اماکن پر تردد
  6. هزینه تعمیر و نگهداری پایین
  7. زیباسازی نمای ظاهری ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری
  8. مقاوم در برابر سایش و گرما
  9.  بهینه‌سازی مصرف حرارتی و برودتی بین ۳۵ تا ۵۰ درصد سالانه
  10. دارای سرعت عملکرد متناسب با نیاز شما
  11. بیشترین استفاده از فضای موجود و امکان ساخت بر پایه اندازه مورد نظر شما

 

مزایای درب اتوماتیک

مزایای درب اتوماتیک

مزیت ایمنی و امنیت در درب اتوماتیک چگونه است ؟

اگر به طور صحیح درب اتوماتیک نصب شود و نظارت دائمی وجود داشته باشد، درب‌های اتوماتیک محیطی امن و راحت را برای همه فراهم می‌ آورند. با در اختیار داشتن یک درب اتوماتیک، می‌توانید مطمئن باشید که درب مغازه شما به درستی بسته شده و از دارایی شما در مقابل سارقان احتمالی محافظت می‌شود. این همچنین به این معنی است که نیازی به قفل‌های اضافی یا سیستم‌های ایمنی ندارید تا سارقان را از وارد شدن به مغازه خود دور نگه دارید.

یعنی شما نیازی به قفل اضافی و یا سیستم‌ های امنیتی دیگر ندارید تا از ورود عوامل مزاحم و دزدان به مکان خود جلوگیری کنید. درب اصلی همچنین می‌تواند با استفاده از یک کد امنیتی از راه دور کنترل شود. علاوه بر این، درب‌های اتوماتیک با توجه به بالاترین استانداردهای کیفی و ایمنی تولید می‌شوند و به کمترین عملیات تعمیر و نگهداری نیاز دارند و همین باعث می‌شود که به راحتی بتوانید از آنها استفاده و نگهداری کنید.

مزیت راحتی در درب اتوماتیک چگونه است ؟

مهمانان شما قدردانی نمی کنند که درب دستی سنگین را باز کنند، مخصوصا اگر آنها، بچه کوچک یا بسته های سنگین یا چالش های دسترسی داشته باشند. درب‌ های اتوماتیک بدون ذره ای تلاش انسانی خیلی راحت کار میکنند همچنین به راحت شدن از سختی باز کردن درب های دستی و اذیت باز کردن درب‌ های بزرگ هم کمک می‌ کنند و از آنجا که به کار انداختن آنها به استفاده از دست‌ ها نیازی ندارند، آنها دسترسی بی نظیری را برای افراد کهنسال یا ناتوان، معلول و بچه‌ های کوچک فراهم می‌ آورد.

داشتن گزینه های متعدد در انتخاب درب اتوماتیک چیست؟

می‌دانیم که درب های اتوماتیک دارای رنگ های مختلف، جنس های مختلف، مدل ها و طرح های مختلفی هستند که داشتن موارد متعدد برای انتخاب نه تنها موقعیت فضای مسکونی و تجاری شما را زیبا و فریبنده می‌ کند بلکه باعث افزایش اعتبار آن مکان نیز می‌ شود. درب های اتوماتیک درواقع سه مدل کلی تاشو، لولایی و کشویی دارند و علاوه بر آن درب های اتوماتیک با استفاده از مواد سخت و با دوامی مانند آلومینیوم، فولاد، فایبرگلاس و چوب عرضه می‌ شود و این موضوع قدرت انتخاب شما را برای سلیقه ها و نیاز های متفاوت بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707