نصب کرکره برقی هوشمند
کرکره برقی هوشمند – نصب کرکره برقی هوشمند
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
خرید کرکره برقی
خرید کرکره برقی – فروش کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
نمایش همه

نصب کرکره اتوماتیک – چرا باید کرکره های قدیمی را تعویض کنیم؟

نصب کرکره اتوماتیک

نصب کرکره اتوماتیک در مجموعه ایمن صنعت با نازلترین قیمت در سریع ترین زمان با بالاترین کیفیت انجام می شود. کرکره برقی با ورود خود به عرصه در های اتوماتیک توانست به خوبی جایگاه خود را پیدا کند و امروزه می توان گفت یکی از پرکاربرد ترین در های اتوماتیک می باشد برای نصب کرکره برقی احتیاج به مهارت کافی در زمینه های جوشکاری، برش کاری و کار با ابزار نصب دارد که ایمن صنعت با در اختیار داشتن این موارد به شما کمک به سزایی می کند.

کرکره برقی اتوماتیک چیست؟

اگر بخواهیم خیلی سریع به این سؤال جواب بدهیم، باید بگوییم کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوع مدرن و پیشرفته همان کرکره مغازه های قدیمی است. اما به‌طور حرفه ای باید گفت که کرکره اتوماتیک یا کرکره برقی نوعی کرکره می باشد که به وسیله یک موتور و قدرت برق کار می کند. همچنین با استفاده از یک ریموت به راحتی امکان باز و بسته شدن آن فراهم شده است. افراد با توجه به شرایط و مزایا و معایب کرکره اتوماتیک اقدام به نصب کرکره برقی می نمایند.

مهمترین مزیت کرکره اتوماتیک فراهم کردن راحتی شما در برقراری امنیت بیشتر با استفاده از نیروی کمتر است. شما می توانید باز یا بسته شدن کرکره برقی را دقیقا همانطور که می خواهید انجام دهید. فقط با فشردن یک دکمه، بدون توجه به جایی که در آن قرار دارید. امروزه از کرکره اتوماتیک برای حفاظت محیط و به عنوان یکی از در های ورودی پارکینگ ها، مراکز تجاری، صنعتی و… استفاده می شود تا از ورود افراد ، نفوذ نور خورشید، باد، باران و صدا جلوگیری کنند. برای نصب کرکره اتوماتیک برروی لینک کلیک کنید یا با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

چرا باید کرکره های قدیمی را با کرکره اتوماتیک تعویض کنید؟؟

۱. باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه می شود.

۲. به راحتی قابل شستشو می باشد.

۳. تنوع رنگی آن زیاد است تا آنجایی که می توان در دکوراسیون فروشگاه یک هارمونی چشم نواز ایجاد کرد.

۴. از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار است و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.

۵. کار با آن راحت تر است زیرا نیازی به قفل کردن ندارد. هرچند شما در حین نصب کرکره برقی می توانید از قفل نیز برای امنیت بیشتر استفاده کنید.

۶. مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف می باشد.

۷. قابلیت باز و بسته شدن دستی در صورت قطع برق را دارد.

۸. استفاده نکردن از نیروی انسانی و باز و بسته شدن با ریموت

۹. از دیگر مواردی که در انجام این عمل اهمیت دارد مبحث امنیت کسب و کار شما می باشد.

۱۰. کرکره برقی های اتوماتیک از دارای امنیت بسیار زیادی نسبت به کرکره های سنتی می باشند که در هر صورت با توجه به رفاه و کارایی خود این مورد هائز اهمیت ویژه است.

نصب کرکره اتوماتیک

انواع کرکره برقی اتوماتیک :

نصب کرکره اتوماتیک پارکینگ :

یکی از کاربرد های کرکره برقی استفاده از آن به عنوان در پارکینگ است. اصطلاحا به این نوع کرکره، کرکره برقی پارکینگی گفته می شود. تیغه این نوع کرکره برقی معمولا از جنس آلیاژ آلومینیوم می باشد که بسیار سبک بوده و مانند یک عایق خوب در برابر سرو صدا عمل می کند. در کرکره هوشمند با تیغه آلومینیومی فوم دار برای در پارکینگ خانگی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

کرکره اتوماتیک فروشگاه :

امروزه یکی از مکان هایی که نصب کرکره اتوماتیک در آن بسیار افزایش یافته است، فروشگاه های مختلف هستند. علت این امر تنوع بسیار در ساخت انواع کرکره برقی فروشگاهی است. همچنین از مهمترین عوامل دیگر علاوه بر راحتی در باز و بسته شدن، امنیت و زیبایی بالای آن می باشد.

ایمن صنعت از بهترین ها فروشگاه های کرکره برقی در تهران و شهرستان های می باشد. شما می توانید با تماس با شماره های ایران کرکره اقدام به تماس و ثبت سفارش کرکره اتوماتیک در ایمن صنعت نمایید.

کرکره های اتوماتیک صنعتی :

تفاوت اعظم کرکره اتوماتیک صنعتی با سایر انواع کرکره برقی در قدرت این نوع کرکره است. نوع تیغه و قدرت موتورهای کرکره صنعتی شرکت خدمات کرکره برقی ایمن صنعت در نوع خود بی نظیر است و طرح هایی که در تیغه های کرکره برقی ارائه می شود مناسب با هر نوع محل نصبی می باشد. ما دست مشتریان را در انتخاب نوع محصول باز گذاشته ایم تا مناسب با بودجه خود تعیین کنند و همچنین در هزینه نصب و راه‌اندازی نیز تخفیفات ویژه ای را در نظر گرفته ایم. از دیگر ویژگی های کرکره برقی صنعتی شرکت ایران کرکره می توان به سرعت بالای باز و بسته شدن این نوع کرکره ، عایق حرارتی و برودتی بودن، مقاوم در برابر وزش باد شدید، استحکام بالا و استهلاک بسیار پایین یراق آلات اشاره کرد.

کرکره اتوماتیک پنجره :

کرکره اتوماتیک پنجره برای محافظت بیشتر از پنجره ها و جلوی در های نفرروی منازل مسکونی یا ویلایی و یا هر مکانی که امنیت آن دارای اهمیت می باشد استفاده می شود. می توانید با تماس با شرکت ایمن صنعت از مشاوره رایگان استفاده کنید و بهترین راه حل برای اتومات کردن پنجره منزل یا ویلای خود اقدام نمایید و با خیالی آسوده از ایمنی منزل یا ویلای خود اطمینان حاصل فرمایید.

نصب کرکره اتوماتیک:

با توجه به اینکه نصب و تعمیر یا تعویض کرکره برقی اتوماتیک نیاز به تجهیزات صنعتی و بررسی توسط کارشناس دارد بهتر است که در صورت مشاهده هر گونه خرابی با کارشناسان مجرب ایمن صنعت تماس بگیرید. همچنین با توجه به اینکه ایمن صنعت از بهترین و با کیفیت ترین متعلقات، موتور پروفیل های در اتوماتیک کرکره ای استفاده می کند، سعی می کند که خدمات پس از فروش به موقع و با کیفیتی ارائه میکند. مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه‌اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک در، نصب در ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09128656707