نصب جک درب ورودی
نصب جک درب ورودی – جک درب آرام بند و نصب آن را بهتر بشناسید!
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اجزای اصلی کرکره برقی جهت نصب و آشنایی با انواع موتور کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
نمایش همه

نصب کرکره برقی چرا ضروری است ؟ (نصب کرکره برقی با نازلترین قیمت)

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی با نازلترین قیمت به شما عزیزان می باشد. ضرورت نصب کرکره بر کسی پوشیده نیست. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره  درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید.

امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین سوق پیداکردن انجام کارها به حالت مکانیکی و مکانیزه اهمیت استفاده از کرکره برقی و درب های اتوماتیک نیز پیشرفت چشم گیری داشته است بدین منظور که برای سهولت در بازو بسته کردن درب منازل و یا سایراماکن پیشنهاد نصب درب برقی کرکره اتوماتیک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بر فرض مثال هنگام پارک خودرو در پارکینگ دیگر نیازی به پیاده شدن و باز کردن درب نیست البته این امر فقط در زمینه سهولت افراد محدود نمیشود بلکه امنیت بالا نیز از بارز ترین ویژگی های درب اتوماتیک میباشد.

نصب کرکره برقی اتوماتیک :

گسترش فرهنگ استفاده از نوع برقی و الکتریکی کرکره ها به جای نوع سنتی آن علاوه بر اینکه باعث تغییر مبت در مبلمان و دکوراسیون شهری و فضای خیابانها شده است به شکل تامل برانگیزی باعث افزایش ایمنی مالی و از آن مهمتر ایمنی روحی صاحبان اماکن تجاری و حتی مسکونی شده است .کرکره های برقی یا کرکره  الکتریکی اتوماتیک یکی از دستاوردها و  فن آوری هایی است که با داشتن ساختار ساده  توانسته است در سهولت و راحتی زندگی بشر نقش مهمی را ایفا کند.

نصب کرکره برقی اتوماتیک

ی و انواع درب اتوماتیک و کرکره ضد سرقت را از ما بخواهید . برخی از اقلامی که برای نصب کرکره برقی مورد نیاز است عبارتند از :

  • شفت (لوله-محور)
  • تیغه
  • موتور
  • ریل, مویی و کپس
  • UPS
  • صفحه پلیت

نصب کرکره برقی

نصب شفت کرکره برقی :

بعد از اتصال صفحه پلیت ها، کار شاسی کشی یا آهن کشی در نصب درب اتوماتیک تمام شده است.درام از یک سمت به بلبرینگ یا یاتاقان (اندگپ )و از یک سمت به موتور متصل می شود. نصب موتور کرکره توبولار برای سمتی که موتور کرکره قرار می گیرد موتور را وارد محفظه درام می کنیم ، روی کلگی موتور یک جای پیچ وجود دارد ، با اندازه زدن فاصله سوراخ پیچ از ابتدای لوله درام را علامت گذاری کرده و سوراخ مکنیم ، سپس موتور را وارد درام می کنیم و پیچ کلگی را به درام می بیندیم.

اندگپ شامل ۲ عدد پولکی و یک شفت است که یک سمت شفت بلبرینگ یا یاتاقان قرار میگیرد و سمت دیگر را به پولکی توسط جوش متصل می کنیم ، یک پولکی به صورت آزاد در شفت وجود دارد پولکی انتهایی که به سر شفت جوش داده شده را وارد لوله درام می کنیم و پولکی آزاد را به لبه درام جوش می دهیم. با این کار شفت داخل لوله حرکتی آزاد دارد و می توان از آن برای تنظیم فاصله درام تا صفحه پلیت ها و ریگلاژ درام استفاده کرد البته می توان از اندگپ های جدید هم استفاده کرد.

این اندگپ ها نیازی به جوشکاری ندارند و به راحتی با یک پیچ به درام متصل می شوند حالا وقت آن است که درام را به صفحه پلیت ها متصل کنیم، اگر از سیستم توبولار استفاده می کنیم ابزاری به نام ستاره ای همراه پک وجود دارد که آن را روی صفحه پلیت پیچ می کنیم ، سپس انتهای موتور را وارد ستاره ای کرده و خار آن را متصل می کنیم در سمت دیگر پیچ های یاتاقان را روی صفحه پلیت می بندیم در سیستم ساید به جای یاتاقان از بلبرینگ استفاده می شود.

انواع موتور کرکره برقی :

موتور با به چرخش در آوردن شفت باعث حرکت رول تیغه ها به سمت بالا و پایین می شود. اغلب موتورهای موجود در بازار دو نوع ساید و توبلار هستند. موتورهای ساید در بیرون از شفت مستقر می شوند و دارای مدل های  kg150،  ۳۰۰ Kg ، ۵۰۰ Kg، ۶۰۰ Kg، ۸۰۰ Kg و… هستند. موتورهای توبلار در داخل شفت قرار می گیرند و دارای مدل های  Nm60 ،  Nm100،Nm  ۱۲۰ ،Nm  ۱۴۰ و… هستند. کلیه موتورهای موجود در بازار نیازی به روغن کاری و نظافت ندارند.

کلیه موتورهای موجود در بازار قابل اتصال به UPS  (منبع برق بدون وقفه، برق اضطراری) هستند. در موتورهای ساید یک زنجیر بالابر و پایین بر، بطور فابریک تعبیه شده برای استفاده در مواقع قطع برق شبکه شهری. برای موتورهای توبلار نیز آچار خلاص کن برای این منظور بصورت فابریک تعبیه گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *