نمایندگی کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
کرکره برقی در بلوار فردوس تهران
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
نمایش همه

کرکره برقی در سهروردی تهران

“چطور اندازه کرکره رو محاسبه کنم:

خیلی ساده عرض دهنه را با متر اندازه بگیر و دوباره ارتفاع کرکره از سقف تا کف را با متر اندازه گیری کن و این دو عدد را به هم ضرب کن. عدد به دست آمده همون اندازه کل دهنه هست”

مزایای موتور توبلار:

اندازه کوچک و قرارگیری راحت در شفت کرکره

قیمت به نسبت مناسب تر از نمونه های دیگر

معایب موتورهای توبلار:

قدرت و کشش محدود این موتورها

محدودیت در تردد

تعمیر پذیری سخت و گاها ناممکن

یک نوع موتور دیگر در گروه توبلارها وجود دارد که موتور توبولار صنعتی نام دارد و قدرت و دارای کیفیت بالاتری هستند. این نوع موتورها در قدرت های ۱۸۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم تولید شده اند که خرید آنها از لحاظ منطقی به صرفه نبوده و تنها در مواردی که جایگزاری موتور ساید ممکن نباشد از این نوع موتور استفاده می گردد.

موتور ساید کرکره برقی

پر استفاده ترین نوع موتور کرکره برقی از مدل های  ساید آن است که از دو قسمت موتور و چرخ دنده و زنجیر تشکیل شده است. موتور با کمی فاصله به نسبت شفت نصب گردیده و قدرت به واسطه  زنجیر به چرخ دنده منتقل می گردد و از رو این نوع موتورها ذاتا قدرتمند می باشند.

بزرگترین ایرادی که می توان از موتور ساید کرکره برقی گرفت، سرعت پایین آن است که دلیل آن هم گیربکس پر قدرت آن می باشد. البته موتورهای ساید سرعت بالا نیز تولید شده که برای اماکنی که نیاز به سرعت بالای باز و بسته شدن دارند می توانید از آن دسته موتور ها استفاده نمایید. شکل این نوع موتور ها به این صورت است که یک موتور و گیربکس با فاصله کمی نسبت به لوله ای که تیغه کرکره بر روی آن قرار گرفته نصب می گردد. قدرت موتور به وسیله یک زنجیر به چرخ دنده ای که لوله را می چرخاند منتقل گردیده و کرکره به بالا یا پایین هدایت می شود. این سیستم به واسطه موتور بزرگتر و سیستم زنجیر و چرخ دنده قدرت فوق العاده ای خواهد داشت. به این ترتیب می توان گفت که تفاوت قیمت موتور ساید کرکره برقی سهروردی تهران با دیگر موتور ها خیلی هم دور از منطق نیست. از معروف ترین این مدل ها می توان به موتور ساید تیونی، موتور ساید بارزانته و موتور ساید اس دی سی اشاره کرد.

 

کرکره برقی سهروردی تهران

 

مجموعه ایمن صنعت با سال ها دانش و تجربه آماده ارائه خدمات تولید، راه اندازی و نصب کرکره برقی اتوماتیک و انواع کرکره برقی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهد کافیست با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *