بهترین راه برای خرید و نصب جک درب پارکینگ
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
انواع قطعات کرکره اتوماتیک – معرفی چشمی، فلاشر، و قفل‌های کرکره برقی
۱۴۰۲/۰۷/۰۱
نمایش همه

تیغه‌های کرکره برقی – خرید و نصب تیغه‌های کرکره اتوماتیک

درب‌های کرکره برقی از تجهیزات مهم در ساختمان‌ها و اماکن مختلف استفاده می‌شوند. تیغه‌های کرکره برقی نقش اساسی در عملکرد و ایمنی این درب‌ها دارند. در این مقاله، با انواع مختلف تیغه‌های کرکره برقی آشنا می‌شویم و نکات مهمی را برای نصب بهینه آنها مطرح می‌کنیم.

خرید و نصب تیغه‌های کرکره اتوماتیک

تیغه گالوانیزه کرکره برقی

یکی از انواع تیغه کرکره برقی تیغه گالوانیزه است. این تیغه از آهن گالوانیزه تولید شده که مقاومت بالایی دارد. اما باید توجه داشت که این تیغه وزن زیادی دارد و نیاز به یک موتور با قدرت مناسب دارد تا بعد از مدتی صدای زیادی ایجاد نکند.

تیغه گالوانیزه فوم دار کرکره اتوماتیک

تیغه گالوانیزه فوم دار نیز دقیقاً مانند تیغه گالوانیزه معمولی است، با این تفاوت که دارای دو جدار می‌باشد که فضای بین آن‌ها را با فوم پوشانده است. این کار باعث می‌شود که صدای ناشی از حرکت تیغه‌ها کاهش یابد.

تیغه آلومینیومی کرکره برقی

تیغه آلومینیومی کرکره برقی به عنوان بهترین گزینه برای استفاده در درب‌های کرکره برقی شناخته می‌شود. این تیغه علاوه بر سبک بودن، مقاومت بالایی نیز دارد. همچنین از لحاظ قیمت نیز مناسب است.

تیغه پلی کربنات کرکره برقی

این نوع تیغه از پلی کربنات ساخته شده و بیشتر برای استفاده در پنجره‌ها مناسب است.

تیغه رول گیتر کرکره اتوماتیک

تیغه رول گیتر کرکره برقی به دلیل امنیت بالای آن شناخته می‌شود.

نصب تیغه‌های کرکره برقی اتوماتیک

برای نصب درب کرکره برقی، باید قوطی کشی شود که کرکره برق داخل آن قرار می‌گیرد. این قوطی‌ها باید به اندازه ۴۰ در ۴۰ میلیمتر دقیقاً در موازات یکدیگر نصب شوند تا بتوان ریل تیغه کرکره را روی آن سوار کرد. نصب تیغه‌های کرکره برقی اتوماتیک باید بر اساس استاندارد‌های لازم انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است تیغه‌ها به یک سمت کشیده شوند، حرکت تیغه درون ریل سر و صدای بالایی تولید کنند یا اشتباه در نصب باعث فشار آمدن به موتور و از کار افتادن آن شوند. برای نصب کرکره با موتور توبلار، بجز موتور و تیغه، شفت یا لوله، یک عدد رسیور کرکره، اندکپ، بلبرینگ و صفحه پلیت نیز باید در اختیار داشته باشید. در صورت استفاده از موتور ساید، شفت قطر ۱۱ و در صورت نیاز، آپشن‌های اضافی سیستم توبلار نیز را مدنظر قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *