قیمت جک برقی – جک درب پارکینگ را بیشتر بشناسید!
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بزرگترین مجموعه جک پارکینگ – نصب جک درب اتوماتیک
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نمایش همه

هزینه نصب کرکره برقی – اجرت نصب درب کرکره ای اتوماتیک

هزینه نصب کرکره برقی یا اجرت نصب درب کرکره ای در مجموعه ایمن صنعت مقطوع ترین و نازلترین قیمت را دارد. ما در نصب کرکره برقی سال ها تخصص و تجربه داریم کافیست با شماره درج شده در صفحه اصلی سایت تماس بگیرید. علاوه بر این خدمات در زمینه نصب دزدگیر اماکن، نصب راه بند، نصب دوربین مداربسته، نصب جک درب، نصب درب ریلی نیز خدمات شایانی را ارائه می دهیم.

قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث قیمت درب کرکره ای برای مغازه شویم باید بگوییم که امنیت انواع کرکره برقی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. پس واژه های مانند کرکره ضد سرقت و امثال آن را جدی نگیرید و فکر نکنید که یک نوع خاص کرکره ضد سرقت است و نوع دیگر ضد سرقت نیست. ولی نوع نصب در بالا بردن امنیت خیلی تاثیر گذار است و اگر بعضی قطعات خاص و البته ارزان قیمت نصب نشوند ، امنیت کاهش پیدا می کند.

اجزای کرکره برقی :

  • کنترل پنل کرکره برقی
  • ریموت کرکره برقی
  • محفظه کرکره برقی
  • رول کرکره برقی
  • ریل کرکره برقی
  • تیغه کرکره برقی

هزینه نصب کرکره برقی به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه آهن کشی : قیمت روز آهن و قوطی آهنی یا دیگر متعلقات

مساحت دهنه : عرض دهنه x ( ارتفاع + ۳۰ سانتی متر )

قیمت نوع موتور کرکره برقی : مدل کلی موتور و نوع ولتاژ و جنس سیم پیچ و اندازه روتر و نوع گیربکس

هزینه تیغه کرکره برقی: هزینه روز تیغه کرکره برقی x مساحت دهنه

قیمت موتور کرکره برقی : وزن تیغه در مساحت کل و نوع موتور کرکره برقی

قیمت نصب و آهن کشی : اندازه دهنه x قیمت و نصب انواع مختلف تیغه در هر متر مربع

قیمت روز تیغه : وزن تیغه در هر متر مربع و قیمت روز انواع تیغه و کیفیت آلیاژ در هر نوع تیغه

قیمت شفت : نوع لوله ( ۸ یا ۱۱ ) و ( قیمت روز لوله در هر متر طول x عرض دهنه )

هزینه نصب کرکره برقی

هزینه و اجرت نصب درب کرکره ای :

اگر نمیتوانید کرکره های کرکره خود را نصب کنید، می توانید آنها را برای شما نصب کنید. اگر شما کرکره های غلتکی را از یک شرکت محلی خریداری می کنید، می توانید یک نقل قول نصب کنید. اگر شما کرکره های غلتکی خود را تحویل داده اید، یک دستیار خوب می تواند آنها را برای شما نصب کند. شما احتمالا پیدا خواهید کرد که فقط یک شاتر رولر نصب شده است گران تر از داشتن تمام کرکره های خود را در همان زمان نصب شده است. ایده خوبی است که چند نقل قول نصب داشته باشید تا مطمئن شوید که بهترین قیمت را دریافت می کنید.

قیمت درب کرکره ای اتوماتیک :

برای محاسبه قیمت کرکره برقی باید در ابتدا بدانیم که کدام موتور کرکره مد نظر است، ارزان ترین موتور کرکره برقی موتو توبلار است که اندازه ظریف آن برای تیغه هایی با وزن نسبتا سبک و میزان تردد نسبتا پایین مناسب است، این نوع موتور کرکره می تواند تیغه هایی با وزن حدودا ۱۵۰ کیلوگرم را به حرکت در آورد. از بهترین موتور توبولار کرکره برقی هم می توان به موتور توبلار لینوکس، موتور توبولار بتا، موتور توبلار بارزانته، موتور توبولار سیگما و موتور توبولار SDC اشاره کرد. همچنین باید دید که کدام مدل از انواع تیغه مورد نیاز است و بر اساس اندازه و قابلیتی که مورد نیاز است بهترین تیغه را استفاده کرد. این دو مورد جزو مهمترین عوامل در تعیین قیمت کرکره اتوماتیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *