اجزای اصلی کرکره برقی جهت نصب و آشنایی با انواع موتور کرکره برقی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
نصب جک درب
نصب جک درب و نصب جک برقی پارکینگی چرا ضرورت دارد؟
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
نمایش همه

تعمیر کرکره برقی چه تفاوتی با نصب کرکره دارد؟

نصب کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی شامل موارد بسیار زیادی است چرا که اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی در نوع خود تنوع زیادی دارند. از جمله مهمترین اجزاء و قطعات به کار رفته در کرکره برقی می توان به موتور کرکره برقی، تیغه های کرکره برقی، کنترل و یا ریموت کرکره برقی و همچنین مدل های مختلف سنسور به کار رفته در کرکره برقی اشاره نمود. علاوه بر آن خدمات نصب راه بند، نصب جک درب، نصب درب ریلی، نصب دزدگیر اماکن، نصب دوربین مداربسته و نصب درب شیشه ای سکوریت تخصص ماست.

تعمیرات کرکره برقی موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد. کرکره برقی از قطعات مختلفی تشکیل می شود که هر یک از این قطعات باید کار کرد سالم و بدون عیب و نقص داشته باشند و در نتیجه دست به دست هم داده و کرکره برقی فعالیت خود را به درستی انجام دهد. یکی از مواردی که در استفاده از کرکره برقی اهمیت بسیار بالایی دارد، رگلاژ کرکره برقی یا همان تنظیم میزان بالا و پایین بودن کرکره برقی می باشد. برای انجام رگلاژ کرکره برقی مدل های مختلف از موتور بر روی آن سوار می گردد و باید از یک آچار مخصوص استفاده نموده و تنظیم میکروسوئیچ و همچنین تنظیم حد بالا و پایین بودن کرکره برقی اقدام نماییم.

تعمیرات کرکره برقی :

تعمیرات کرکره برقی شامل موارد بسیار زیادی است چرا که اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی در نوع خود تنوع زیادی دارند. از جمله مهمترین اجزاء و قطعات به کار رفته در کرکره برقی می توان به موتور کرکره برقی، تیغه های کرکره برقی، کنترل و یا ریموت کرکره برقی و همچنین مدل های مختلف سنسور به کار رفته در کرکره برقی اشاره نمود.  همچین رگلاژ کرکره برقی از پارامترهای تعمیر کرکره برقی علاوه بر اینکه میزان بالا و پایین بودن کرکره برقی را مشخص می نماید، تا حدودی باعث نرمی و راحتی کارکرد کرکره برقی و همچنین آسان تر شدن بالا و پایین رفتن آن می گردد.

تعمیر کرکره برقی

خدمات مرتبط :
  • تعمیر درب اتوماتیک
  • تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای
  • تعمیر راهبند
  • تعمیر ریموت جک
  • تعمیرات کرکره برقی

تعمیرات کرکره برقی در قسمت درب کرکره :

بی شک می توان گفت درب کرکره برقی یکی از مهم‌ترین قطعات و اجزای به کار رفته در مدل های مختلف کرکره برقی می باشد که در انواع مختلفی یافت می شود. هر یک از تیغه های به کار رفته در درب کرکره برقی از جنس ها و متریال مختلفی ساخته می شوند. هر کدام از آنها از نظر شکل ظاهری و نمای بیرونی با یکدیگر دارای یک سری تفاوت می باشند.

در هنگامی که می خواهیم برای تعمیرات کرکره برقی در قسمت درب کرکره ای اقدام کنیم باید به این موضوع توجه کنیم که تیغه کرکره از چه متریالی بوده و همچنین موتور به کار رفته در کرکره ای برقی از چه نوعی می باشد. در نتیجه لازم است تا برای تعمیرات کرکره برقی از افراد متخصص و با تجربه استفاده نموده تا بتوان در کمترین زمان ممکن خرابی مورد نظر را پیدا کرده و برای تعمیرات کرکره برقی اقدام نمود.

تعمیرات کرکره برقی در قسمت غلطک :

در عمل این موضوع به دلیل تنظیمات خاصی است که در سنسور کرکره برقی برنامه ریزی می شود. در حالت کلی دلایل بسیار زیاد موجب خرابی موتور به کار رفته در کرکره برقی شده و در نتیجه احتیاج به تعمیرات کرکره برقی پیش می آید. از جمله مهمترین دلایل ایجاد خرابی در کرکره برقی و احتیاج به تعمیرات کرکره برقی مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود:

  • استفاده نادرست از کرکره برقی
  • ایجاد خسارات بر کرکره برقی به صورت کاملا عمدی و از روی قصد
  • انجام نصب کرکره برقی توسط یک نصاب غیر حرفه ای و غیر متخصص

ارائه انواع خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان امری است که ما به بهترین نحو ممکن آن را انجام می‌دهیم. ما بر این باوریم که در نصب کرکره برقی بی ‌نظیر هستیم، خدماتی از قبیل نگهداری و تعمیرات غلتک، تعمیر و تعویض موتور، رگلاژ و… از جمله خدمات ایمن صنعت می‌باشد. رضایت مشتری، محصول نهایی است که تفاوت ایمن صنعت را با مابقی رقبا مشخص می ‌نماید. نصب کرکره برقی و انجام بهینه خدمات پس از فروش آن از جمله ویژگی ‌های بارز ایمن صنعت می‌باشد.

نصب کرکره برقی :

نصب کرکره برقی یا نصب درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ امروزه یکی از محصولاتی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط های کاری و منازل مسکونی لازم است. درب کرکره ای در ایران تقریبا دارای سابقه ای حدود ربع قرن می باشد که در ابتدای کار با تبدیل کرکره های عادی به اتوماتیک شروع شد بدون اینکه تغییری در ظاهر و نوع ساخت آن ایجاد کنند. اما بعد از مدتی استفاده از این روش در ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار این محصول آغاز جدیدی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *