جک درب پارکینگ ریموت دار فلای Fly 400
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
جک درب پارکینگی یال X2 پلاس
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
نمایش همه

جک اتوماتیک درب پارکینگی ریموت دار میلان

پیش از آنکه جک پارکینگی میلان را بهتر بشناسیم به این مسئله بپردازیم که خاستگاه تولید این محصول از زمان پیدایش درب های دو لنگه و برای سهولت در باز و بسته شدن آسان و بدون دخالت دست بوده است این محصول به دلیل استفاده مداوم علاوه بر کاربری آسان باید کیفیتی مطلوب را نیز در بر بگیرد تا توانایی پاسخگویی به نیاز مشتریان در زمان طولانی باشد.

جک درب اتوماتیک میلان از سری محصولات با کیفیت این برند می باشد که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پروتکو ایتالیا دارد و تا کنون توانسته است جایگاه مناسبی در بین مشتریان بیاید.

اگر بدنبال یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب می باشید بهتر است جک پارکینگی میلان را بهتر بشناسید

جک درب اتوماتیک پارکینگ میلان

در طراحی جک برقی میلان دقت زیادی به کار رفته است تا همچنون برند جک پروتکو ایتالیا و با مواد اولیه اروپایی  بدرخشد همچنین در جک فلاشر زیبا با ولتاژ ۲۲۰ ولت خودنمایی میکند. که در سه ۳۴.۵ کورس ۴۴.۵ و ۵۴.۵ سانتی قابل ارائه  می باشد.

جک میلان نیز بصورت کلی برای باز کردن درب های دولنگه به کار میرود , که از لحاظ فنی درب هایی با وزن ۳۵۰ کیلوگرم و طول حداکثر ۳.۵۰ متر را باز می نماید. برد مدارفرمان میلان به گونه ای طراحی شده که از تمامی عملکردهای سیستم درب اتوماتیک پشتیبانی میکند و درب را بصورت تک لنگه ، دولنگه باز می نماید و از سیستم زماندهی دقیقی بهره میبرد در کنار این ها سهولت در کارکرد و تنظیمات پیشفرض این مدار فرمان بگونه ای است که کار را برای تکنسین های نصب راحت نموده است.

شرکت میلان به منظور جلب هرچه بیشتر اعتماد مشتریان دارای ۳۰ ماه گارانتی و تامین قطعات یدکی مورد نیاز برای این درب اتوماتیک پارکینگ می باشد.

مشخصات کلی محصول
نوع و مدل جک

Milan swing gate automation

حداکثر توان جابجایی ۳۵۰ کیلوگرم
حداکثر عرض درب ۴ متر
ولتاژ ورودی موتور جک برقی ۲۲۰ ولت
قابلیت نصب (برق اضطراری) دارد
قابلیت نصب قفل برقی دارد
تعداد کارکرد روزانه ۴۸۰ بار در ۲۴ ساعت
موقعیت های محل نصب مسکونی ، اداری
قابلیت توقف در برابر مانع دارد
قابلیت ترمزگیری دارد
قابلیت ضد آب و گردوغبار دارد
قابلیت باز شدن بیش از ۹۰ درجه دارد
متعلقات همراه جک دو عدد باوز، برد و باکس ، ۲ عدد ریموت ، یک جفت چشمی فتوسل ، فلاشر و متعقات نصب
سایر ویژگی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *